BVSG 2✨

3.9K 154 1
                                    

Media : Qalisha Edrianna

The boys p.o.v

"Wehh kau tau tak gang 'the girls' tu masuk  gymnast ?" Kata Fakhran . "Yeke? Mana kau tahu ?" Tanya Ilham Danish . "Tahu lama dah . Dia kan HOT dekat school . Ramai berebut dia dengar cerita" sampuk Farish . "Aku tahu lama dah tapi aku buat ilek ilek je" kata Rayyan . "Taknak adjust ke ?" Jawab Amsyar . "Sexy tu oii aum haha" kata Harraz . Semua gelak . "Danish . Kau suka sape dalam group girls tu ? Jangan ambik yang aku sudah . Aku dah cop" kata Amsyar . " entah . Tengok lah dulu ye ." Jawab Danish . "Kau sape harraz ?" Tanya Amsyar . "Tiada shiapa shiapa ." Jawab Harraz . Kemudian dia tanya pulak Farish . "Farish . Kau suka sape ?" . "Kau rasa?" Jawab Farish .. "haaaa kau suka sape ?" Jawab Amsyar dengan muka tak sabar sabar .

"Misha" . Terbutang  biji mata semua orang . "Haa terkejut aku . Ingatkan kau ambik yang aku punya." Jawab Amsyar dengan leganya . "Kau ni Am bukan dapat pun . Perasan je lebih." Jawan Danish . Amsyar hanya tersenyum malu . "Haa kau dari tadi diam . Kau sape Rayyan ?" Kata Amsyar .

"Iera" . Jawab Rayyan sepatah . Semua menghela nafas macam '😪' . "Kau tak move on lagi ?" Tanya Fakhran . "Entah . Dah lah tu dia bukan ingat kau pun" jawab Harraz . "Entah entah ada boyfriend lain ." Jawab Danish . Amsyar yang tanya tadi terus diam . Semua memandang Rayyan . Rayyan bangun terus dia keluar dari bilik privacy mereka yang terletak di tepi block sekolah . Semua diam .

Rayyan Faliq P.O.V

Rooftop 💎

"Iera kau kat mana ? Aku rindu kau" monolog Rayyan . Titisan air mata mula membasahi mukanya . Kemudian dia mengelapkan air matanya .

Iera ? Ouh dia first love Rayyan . Ya , dia baik , cantik , lemah lembut , pandai nyanyi , pandai pujuk , usikkan manjanya  , semua lah dia . Tapi , sekarang dah berakhir . Iera hilang . Dulu the boys selalu memcari Iera di merata rata tempat . Tapi , bumi ni besar , tidak semudah itu untuk jumpa seorang perempuan yang hilang . Ada orang cakap iera dah mati  . Tapi Rayyan , tidak percaya kata kata tersebut . Setahun dia menuggu kekasih hatinya kembali kepadanya . Tapi malang tak ada apa apa pun yang akan berlalu dan tiada apa apa pun berita tentang kehilangan Iera .

The girls P.O.V

Sampai di pejabat , kami masuk ke dalam bilik JPK KOKO untuk menguruskan tentang permainan yang kami masuk . Gymnast forever !

Setelah selesai berjumpa dengan Jpk Koko , kami bercadang untuk lalu depan bilik guru . Ketika kami berjalan , tiba tiba ada orang panggil kami .

"Girls . Tunggu jap." Kata cikgu Shariff . Cikgu Shariff ni antara guru lelaki paling handsome dalam sekolah ni. Orang cakap k . Kami pun pergi ke arah Cikgu Shariff . "Haa macam ni petang ni , free tak ?" Tanya cikgu Shariff kepada kami . "Free je." Jawab Dania . "Okay kalau free , petang ni cikgu nak jumpa u guys dekat bilik meeting dengan the boys sekali k ." Kata Cikgu Shariff . Kami memgangguk lalu beredar dari situ .

•••••••••••••

Bilik meeting 💎

Cikgu nak cakap pasal apa eh sampai nak panggil the boys sekali ? Haih .

Aku mengambil tempat di sebelah kiri Medina . Sebelah kiri aku pula Dania . Sebelah Medina Isya . Dan sebelah Dania , Misha . So aku duduk tengah tengah ouh yeahh .dan paling menyampah sekali , aku duduk berhadapan dengan mamat pekak plus tinggi macam burj khalifah (taktau betul ke tak eja) .

BoysVSGirlsWhere stories live. Discover now