Media : Irdina Batrisyia (Isya)
Sejak dua menjak ni hubungan aku dan Rayyan semakin rapat . Tak tahu kenapa . Qalish pun sekarang dah berbaik dengan Rayyan . Macam mana Rayyan pujuk tu tak tahu .
*
"Wehh korang ada dengar berita tak ?? Group Ennies Girl datang sekolah ni balik?""Seriously guys ? Ennies Girl datang balik ?"
"Omaigodd idola datang ."
"Hishh benci lah diaorang ni."
"Guys mesti nanti dia jealous dengan The Girls kan ?"
"Ennies Girl ? Who is that?"
"Gedik nak mampus"
"Ennies Girl tu yang duduk dekat New York dulu eh ?"
Macam macam perbualan yang diaorang cakap tentang Ennies Girl . Aku pun tak tahu siapa tu . Gedik ? Argh aku harap tak jadi apa apa bala yang datang . Aku rasa ni masanya turn yang paling menyakitkan .
Gymnast court
"Guys . Korang ada apa apa maklumat tak pasal ada satu group ni . apa tah nama dia . i think Ennies Girl apa tah." kata ku . "Hah ? Siapa pulak tu?" jawab Dania . "Ouh yaa . i pun dengar diaorang cakap . so , actually i dah lama siasat and cari maklumat tentang Ennies Girl tu ." kata Isya . "Yahh . Baru nak cakap ?" marah Qalisha .
"Korang rasa Ennies Girl ni baik ? Gedik ? Jahat ?" tanya Medina . "Gedik" serentak mereka berkata sebegitu . The Girls gelak . "Dah jom sambung." kata Misha .
The Boys p.o.v
The Boys Lepak room
"Weh . Ennies Girl comeback ." sayu Amsyar . "Hm serabot lah betina tu." kata Danish . "Aku harap dia tak kacau aku and Medina ." kata Fakhran . "Sengal lah kau." kata Harraz sambil membalingkan correction tape tepat di tengah tengah dahi Fakhran . "Korang couple ke doh ?" tanya Farish . Fakhran senyum malu malu kucing . "Wuuu Rann sejak bila niii" kata Harraz . Fakhran senyum malu . Rayyan dari tadi diam . Abang jk katakan .
"Aku rasa en aku ada plan kalau Ennies Girl buat hal dekat sekolah ." kata Rayyan yang dari tadi diam . "Apa plan kau ." tanya Amsyar . Mereka pun berbincang .
**
Pendek sikit harini . Bab ni semua cerita pasal Ennies Girl .
Siapa Ennies Girl ni guys ? Adakah mereka okay or keyo?
Apa apa pun kita tunggu next bab keh ?
YOU ARE READING
BoysVSGirls
RomanceBoys Vs Girls menceritakan kumpulan lelaki dan perempuan . Mereka bersekolah di The Fanatic International School . The Boys terdiri daripada 6 orang . Antaranya ialah , Rayyan , Farish , Fakhran , Danish , Amsyar , dan Harraz . Manakala The Girls te...