Media : Farish Naufal
Farish & Misha story ..
Misha p.o.v
Hurgh bosan nak mati . Ajak semua keluar semua taknak . Nak tidur lah apa lah serabot duh . Dahlah mata sembab ! Hishh
Nak ajak sape eh keluar ? Emm
Ajak mikhael lah .
Okay Mikhael tu my cousin . Dia baik gila . Caring pulak tu . Dia tahu semua secret aku . Dialah yang selalu nasihatkan aku kalau korang nak tahu .
Mikhael is calling ...
Haaa baru cakap pasal dia dah call dah .
" heylooo"
"Yoww wassapp" -Mikhael
"Jom keluar . I bosan ah."-Mikhael
"Jom lah me too .. erm btw i ada story sebenarnya"
"Okay cun jumpa dekat IOI city mall" -Mikhael .
"Okay bye ."Yeahh akhirnya ada jugak orang yang baik hati nak teman i . Hm
Farish ? Go die .
*
(Mikhael)
***
IOI City MallAku menunggu Mikhael di Starbucks . Asyik asyik starbucks je dalam cerita ni hahaha .. actually sebenarnya aku takde mood gila . Mata sembab tak hilang hilang . Farish . Aku dah block lost contact dah dengan dia .
"Yow wassap babygirl" sergah Mikhael . Misha terkejut . "Ish dia ni." marah Misha . "Asal duh lain muka you. Jap i nak scan apa yang lain." Kata Mikhael lalu mengfokuskan matanya ke arah Misha . Misha senyum terpaksa.
"Hahh I know . Mata en ? Mata you sembab and hidung merah ni apahal?" ujar Mikhael . "Takde apa lah." Kata Misha sambil menggeleng dan menunduk lalu senyum terpaksa . "I know you ada masalah . Tell me . I kenal perangai u dah lama ." Kata Mikhael .
"You know en i couple dengan schoolmate I ? yang gang the boys?" tanya Misha . "Ya everything i know about him." jawab Mikhael .
Mata Misha tiba tiba disinari dengan air mata yang bertakung .
"Actually...i...dah break dengan di-a." Kata Misha dan terus air matanya berlinar . Acewah ayat .
"Cilaka punya orang . Dah dah jangan nangis . Macam mana boleh jadi?" tanya Mikhael .
"Tak masatu cikgu ada panggil Boys and Girls masuk dalam bilik meeting . And then cikgu marah Boys sebab tak sattlekan masalah kes kes tu . diaorang tiba tiba bad mood . After cikgu dah keluar tu Farish ada cakap 'malas aku discuss discuss bagai baik cari awek . cau' . I know dia panas baran en . So masuk dekat rumah i terasa lah sikit en tiba tiba dia hantar text dekat i dia cakap yang dia nak break . How dare" terang Misha lalu terus nangis . (Nangis beria u know)
"Kurang ajar punya budak . It's okay dah dah jangan nangis . Meh sini." Kata Mikhael lalu perlahan lahan meletakkan kepala Misha di bahu nya .
Farish p.o.v
Aku berjalan jalan di mall . Melepaskan tension . Stress hidupp ! Bukan aku je ada dekat sini . Harraz turut join aku.
Sedang kami berjalan tiba tiba...
"Bro . Tu bukan ke awek kau tu ." Kata Harraz sambil menunjuk nunjuk kearah kedai starbucks .
"Mana kau ni." Kata Farish yang dari tadi tak nampak .
"Tuuuuu" kata Harraz lagi sekali sambil menunjuk ke arah kedai Starbucks .
Okay sekarang Farish dah nampak . Misha membaringkan kepalanya di bahu seorang lelaki.
"Bab* si*l !" Carut Farish lalu pergi ke arah Misha yang sedang nangis dan baring di bahu seorang lelaki ..
"Wowww well well welll . Pandai eh kau . Dah break pergi menggatal dengan jantan lain." Kata Farish sambil menepuk nepuk tangan .
Misha dan Mikhael terkejut . Lalu Misha bangun dari pembaringannya .
"What are you talking about haa?? Habis kau ? Tak menggatal dengan perempuan lain ?" Jawab Misha dengan nada yang marah .
"Aku tak macam kau setan ! Bab* perempuan takde maruah . Bang*ng ." jawab Farish .
Air mata Misha sudah lebat akhirnya.
"Mulut kau jaga sikit bro." sampuk Mikhael .
"Kau pahal bodo . Nak cari pasal dengan aku ke ? Mariii" kata Farish .
"Releks lah . Kau ni boyfriend Misha en? Oupss sorryy ' EX' boyfriend Misha." Jawab Mikhael .
Farish dah baran guys .
Bukkk !!!
Farish tumbuk Mikhael . Tepat di pipinya . Darah dari tepi bibir Mikhael sudah keluar . Lalu Mikhael kesat darah nya .
"Farish !!! How dare you . Sejak bila main tumbuk tumbuk orang ni haa ?? Tak puas lagi ke nak sakitkan hati saya ? Sekarang awak dah break dengan saya so jangan masuk campur anatra saya dan Dia . Jom Mikhael." Marah Misha lalu menarik Mikhael mengikutnya .
"Shit ! F*ck !! Cb !!" carut Farish lalu menendang kerusi di Starbucks . Dia tak peduli dah orang pandang .
Harraz diam dari tadi . Malas mahu masuk campur
YOU ARE READING
BoysVSGirls
RomanceBoys Vs Girls menceritakan kumpulan lelaki dan perempuan . Mereka bersekolah di The Fanatic International School . The Boys terdiri daripada 6 orang . Antaranya ialah , Rayyan , Farish , Fakhran , Danish , Amsyar , dan Harraz . Manakala The Girls te...