BVSG 26

2.4K 112 0
                                    

6:30 am .

Girls memang bangun awal untuk bersiap pergi ke sekolah . Boys ? entahlah .

"Misha . Bangun . Pergi siap ." kejut Qalisha .

Qalisha hanya mengejut Misha dek kerana Girls yang lain duduk bilik lain .

Misha menggeliat .

"why ? ngantuk lah .." kata Misha dengan suara baru bangun tidur .

"pergi shower sekarang . dah 6:30 am ni ." ujar Qalisha .

Misha pun bangun dari pembaringannya lalu dia mengambil getah dan ikat rambutnya .

Qalisha sudah mandi . Cuma dia nak keringkan  rambut nya sahaja . (hair dryer )

Misha pula sudah masuk ke dalam bilik air .

Setelah Qalisha sudah siap memakai baju sekolah hari isnin , dia pergi ke arah meja solek dan duduk di kerusi .

Dia mengambil bedak dan letakkan sedikit di bahagiam mukanya . dia hanya letak sedikit kerana mukanya sudah putih . buat apa nak tebal tebal en ? nanti orang kata macam 'Jennies Girl' pulak. Kemudian dia mengambil m Mascara , dan pakai . Selepas memakai Mascara , dia meletakkan lipbalm di bibirnya . Dan akhir adsekali dia mengambil jamnya lalu disarungkan di lengannya .

 Dan akhir adsekali dia mengambil jamnya lalu disarungkan di lengannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Pakaian Qalisha)

Selesai uruskan diri , Qalisha keluar dari biliknya lalu dia pergi ke bilik Dania , Isya and Medina .

Tukk tukk tukk

No respon .

Tuk tuk tuk

Pintu terbuka .

Ya Allah serabainya haba Allah ni . Mana taknya bukak bukak pintu muka Isya terpacak depan mata dengan keadaanya macam tu . Rambut ke depan agak kusut jugak . Muka baru bangun tidur , tak nampak mata , . Haduhai anak dara sorang ni...

"Ya Allah macam hantu i tengok . Asal macam ni ni ? Diaorang mana ? Bangun ke belum ?" kata Qalisha lalu dia masuk ke dalam bilik mereka .

Qalisha pergi ke arah katil mereka , lalu .....

"Ya Allahhhh !! Bangun lah anak dara !! Pukul berapa dah ni !!! Pergi mandi sekarang !!!" marah Qalisha .

Dengan beberapa saat mereka bangun dan terus bersiap .

**

Breakfast time ..

Qalisha and Misha menyiapkan sarapam untuk mereka semua termasuk Reena and Nadhia . Terpaksa k .

BoysVSGirlsWhere stories live. Discover now