Ama yenilmek değil bu yenilenmek. Bir sınavdayız belki,belki önümüzde kocaman bariyerler var ve bunları geçmemiz gerekiyor. İşte sorun tam da burada başlıyor... Ya bariyerleri geçeceğiz ya da altında kalıp ezileceğiz...
Ama şunu bilki sana tekrar güvanir miyim bilmiyorum...
Tek dediğim şey.
"Melih" oldu. Şu an çok şaşkınım neden bunu yaptı ya da neden geldi bilmiyorum ama tek bildiğim ben ona 'simaya dikkat et' demiştim ve oda bana söz vermişti. Ama şunu anladım melih söz tutamıyormuş.
Melih sesini biraz sesli söylemiş olabilirim çünkü sınıftaki herkes bana baktı. Hoca dahil. Melihle birlikte birbirimize odaklandık. Tek baktığım,odaklandığım onun çimen gözleriydi. Ona bakarken hayat bulduğum gözlerine şimdi öfkeli bir şekilde bakıyordum. Sınıfta hiç ses çıkmıyordu. Sessizliği bozan tek şey nefeslerimizdi... Aynı anda nefes alıp veriyorduk ve aynı anda birbirimizin gözlerine bakıyorduk... Onun o güzel gözlerine... Of ben ne saçmalıyorum bilmiyorum ama şuan ona ağzıma geleni saymamak için kendimi zor tutuyorum. Tek bunu biliyorum.
Ayağıya kalktım. Kimseyi umursamadan melihin kolundan tutup koridora çıkardım ve sert bir şekilde duvara yasladım. Çok öfkelendim.
"Sen ne yapmaya çalışıyorsun anlamıyorum. Sana simayı emanet ediyorum sen gelip benim yanıma ve benim okuluma kaydını yaptırıyorsun. Derdin ne bilmiyorum zaten benide ilgilendirmiyo ama şunu biliyorum sana bir daha güvenmiyeceğim."dedim. Bütün öfkemi kusmuştum. Ve şöyle birşey var ki baya rahatlamıştım.
"Kötümü yaptım sen yalnız kalma diye geldim ben , ama yaptığımdan pişman değilim"dedi. Bir de pişman değilmiş.
"Kötü yaptın melih kötü. Pişman değilmisin? Ama ben pişmanım senin gibi birine güvendiğim için" dedim. Tamam biraz abartmış olabilirim ama yaptığı çok kötüydü.
"Ne yani bana güvendiğin için pişman mısın? Peki neden"
"Çünkü, ben sana simayı emanet ettim şimdi sen yoksun o kız ne halde olur biliyormusun? Hatırlıyor musun? Bana uçurumda ne demiştin? Bir mislinanın gitmesi kötü olur, simay ne hale gelir dedin şimdi sen yaptın aynı şeyi kızı düşünmedin" dedim. Ve arkamı dönüp giyordum ve onun sesini duydum.
"Sence durum simay mı? Neyse şunu söyleyeyim sana neden buraya geldiğimi merak ediyorsun yaa merak etme bir gün anlıyacaksın" dedi.
Ne demekti bu şimdi anlamadım ne yani ben ne öğrenecekmişim anlamadım. Lavaboyo gidip elimi yüzümü yıkadım lavaboyo iki kız geldi. Konuşuyorlardı.
"Kızım ece duydun mu olayları? Okula iki kişi gelmiş bir de ikiside kolejden gelmiş düşünsene kızım bu varoş okula niye gelmişler anlamadım ama öbür çocuk çok yakışıklıymış banada asya söyledi."
"Aynen kızım valla süzme salakmış onlar"dedi ve kahkaha attı.
Artık fazla dayanamadım melihten çıkaramadım siniri bunlardan çıkaracam galiba onu biliyorum.
"Sizin gibilere dedikodu yakışmıyo"dedim. İkisi bana boş boş baktı.
"Ne diyosun sen be"
"Şunu diyorum o gelen kişilerden birisiyim. Doğru durum ordan bakılınca saçma duruyo. Diyosunuz kolejden burda ne işi var diye ama şunu diyeyim dışardan göründüğü gibi değil."dedim ve tam çıkacakken içimdekinide söyledim. " Ha bu arda o yakışıklı dediğiniz çocuğun ismi melih arkadaşım yani uzak durun ondan"dedim.
"Sen söyledin diye uzak mı durcakmışım işine bak sen"dedi bana dedi yalnız belasını arıyo valla.
"Ne dedin anlamadım."dedi öbür kız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlığında Tek Kaldı Kalbim...❤
Novela JuvenilBir kişi görürsün aşık olursun deli gibi seversin gözün hiçbirşey görmez hayata soyut kalırsın sonra bir bakmışsın seni hiç olmadığın yerden parçalamış KALBİNDEN...