Capitolul 7

312 12 3
                                    


Intru in restaurant unde un chelner ne conduce la o masa.Totul este superb aici,nu pot sa cred ca am venit aici.Ne asezam la masa unde chelnerul ne ia comanda iar apoi pleaca in treaba lui:

-Deci iti place aici? Intreaba Adam emotionat.

-Da e foarte frumos,nu ma asteptam la asa ceva !

-Speram sa-ti placa.Mereu veneam cu parintii mei aici!

-Aaa foarte frumos.

-Si povesteste-mi despre tine.Ce iti place sa faci?,Cati ani ai?,orice vrei tu sa-mi spui,adica daca vrei.

-Pai am 18 ani,in Februarie pe 28 fac 19.Sunt singura la parinti,locuiesc doar cu tatal meu pentru ca mama m-a parasite la nastere,imi place din cate observi sit u sa fiu model si mi-am dorit foarte mult sa iau acest post si iti multumesc ca ai fost asa amabil cu mine,chiar aprciez!

-Nu ai pentru ce,imi pare bine ca ai luat tu acest post.

-Si acum e randul tau sa-mi spui mai multe despre tine!

-Pai nu sunt prea multe de zis.Am 21 de ani ,traiesc cu tata,din pacate mama mea a murit cand aveam 10 ani.Imi place foarte mult sa cant si momentan sunt singur,spune el cu un zambet adorabil pe fata.

-Imi pare rau pentru mama ta si intr-o zi as vrea sa te aud cantand!

-Da sigur.

In acest timp chelnerul ne adduce comanda,mancam si ne ridicam pentru ca mai e putin pana la prezentare.Off.....ce emotii am,daca nu o sa fac ceva bine,sper sa nu ma impiedic ca o fraiera...doar sper:

-Hei Maia la ce te gandesti?

-Mi-e frica!

-De ce iti este frica?

-Daca ma voi face de ras?

-Maia eu sunt langa tine sit e sustin.Te-am remarcat din primul moment in care ai intrat in camera aceea si mi-am spus cat tu esti perfecta si vei face totul bine.

-Mersi mult,spun si il imbratisez.

El ma strange tare in brate si imi spune:

-Tin mult la tine chiar imi placi sa stii!

Cand am auzit aceste cuvinte am ramas masca.El chiar ma place Ema avea dreptate.Ce ar trebui sa-i spun acum:

-Si eu tin la tine,esti o persoana minunata!Ma pupa pe obraz si urcam in masina pentru ca ne grabim sa nu intarziem la prezentare.Tot drumul nu am spus niciunul nimic si iata-ma acum in cabina cu fetele...sper sa fie bine.M-am machiat,mi-am luat tinuta pe mine si mi-am spus ca trebuie sa reusesc ma pricep la asta de cand eram mica:

-Maia esti pregatita simt asta, spune Adam!

-Esti sigur?

-Daca sunt sigur ,sunt cel mai sigur.Haide aici,spune si ma strange tare in brate.Ma saruta pe frunte si imi arata iar zambetul ala de milioane.Doamne cred ca am rosit din nou.

Dup ace fetele m-au incurajat si ele si m-au pupat am intrat pe scena.Toti ochii erau atinti pe mine si incercam sa dau tot ce am mai bun din mine.Am defilat ca cel mai mare foto model ,am pozat si am iesit de pe podium aplaudata de toata sala.M-am simtit minunat a fost cea mai tare experienta din viata mea.

*Perspectiva lui Adam*

E superba.Se descurca minunat.Am mare incredere in ea.O iubesc pe fiinta aceasta.Da chiar o iubesc,insa ea nu trebuie sa afle momentan.Sper ca o sa-mi accepte si a doua intalnire pentru ca atunci o sa-I marturisesc totul.Sper sa nu ma fac de ras.Observ ca a iesit de pe scena cu un zambet superb.Se vede pe fata ei ca s-a simtit minunat.Fetele o felicita si ii spune ca a fost minunata.Ma ridic de pe canapea si ma indrept spre ea .Trebuie sa o felicit si eu,nu?

*Perspectiva Maiei

-Bravo Maia.Ai fost superba,striga fetele in cor.

-Va multumesc,m-am simtit minunat.

Fetele ma strang in brate si vad ca Adam statea si se gandea la ceva.Era prea concentrate pana m-a vazut si a venit si el langa mine:

-Felicitari frumoaso,ti-am spus ca vei fi cea mai buna!

-Mersi Adam,esti minunat.

Il iau in brate si il pup pe obraz.Incep sa ma indragostesc de el.Nu e de bine,daca o sa sufar.Am zis ca nu ma indragostesc pana nu termin cu cariera.Dar el este minunat.Este cel mai frumos baiat ii iubesc ochii,parul,buzele tot.Off Maia gata inceteaza...

Dupa discutia cu propria mea persoana ma schimb imi iau la revedere de la fete si de la Adam si plec.Urc in masina si in cea mai mare viteza ma indrept spre casa,unde o gasesc pe Zoey ii dau sa manance si ma duc la mine in camera si imi fac dus,ma imbrac in pijamale,ma asez in pat si in 5 minute visul ma trage de partea lui.A fost o zi minunata.

....Lectura placuta dragilor!<3

Dragoste cu stilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum