-Deci,Maia,raspunsul nostru este,da,meriti acest loc de munca mai mult decat oricine,spune Adam.
Simt ca o sa lesin,nu pot sa cred am reusit stiam ca pot dar nu ma asteptam la un asemenea raspuns.Nu a durat mai mult de doua secunde iar dupa totul s-a facut negru in fata ochilor.
Am simtit ceva ud pe fata si instantaneu am deschis ochii:
-Ce s-a intamplat,cred ca am visat ca am primit locul de munca dorit!!!
-Nu ai visat,asta s-a intamplat dar cand ai aflat ai lesinat,spune Adam in timp ce imi intinde mana sa ma ridic!
Cand mi-a atins degetele fluturasii si-au facut aparitia ,iar eu m-am inrosit,in timp ce el zambea si ma tras mai aproape de el:
-Esti superba cand rosesti,imi spune la ureche ,tinandu-ma strans in brate.
Ma uitam la el cat de frumos era,iar el a inceput sa se apropie din ce in ce mai mult de buzele mele.Ii simteam respiratia calda si mentolata,mai aveam putin si ne sarutam pana am auzit un tusit si am iesit din transa,iar de rusine mi-am lasat capul in jos.A inceput sa-mi sune telefonul,iar cand am vazut ca ma suna Ema eram foarte fericita.
*convorbire telefonica*
-Alo!
-Buna,Maia,ce ai facut?
-Buna,Ema,ia ghici?
-Pai dupa vocea ta realizez ca ai fost cea mai buna , ori ai vazut un baiat dragut!
-Amundoua,crede-ma,o sa iti spun eu mai multe cand ajung acasa,te pup!
-Bine ,printeso,vorbim,si eu te pup paa!
-Paaa!
*Convorbire telefonica incheiata*
-Deci,uite contractual pe care trebuie sa-l semnezi,iar maine la ora 10 ,ne vedem aici!
-Bine,va multumesc mult la toti!
-Bine,bine,dar am nevoie de numarul tau ca sa te anunt ,despree chestii de munca,da chestii de munca,spune Adam.
Fetele au inceput sa chicoteasca cand au vazut ca Adam a inrosit si se incurca in propiile minciuni.
-Da ,sigur ca ti-l dau.Scrie,07********!
-Mersi mult,spune in timp ce ma ia in brate.
-Bun venit noua noastra colega,spun fetele la unison si vin sa ma pupe.
-Ne vedem maine,la revedere!
-Daaaa,paaaa!
Am plecat de acolo.Pot sa spun ca efectiv a fost cea mai tare zi din viata mea,iar Adam,oh Adam e superb,sper ca nu ma indragostesc,doar sper:
-Bravo,fata mea,ai fost minunata!
-Mersi tata!
-Siiiiii,ti-a picat cu tronc Adam,nu?spune tata cu o privire ce lasa de dorit.
-Nuuuuu,tataaaa,cum sa spui asta.E seful meu,nimic mai mult!
-Ti-am spus eu ca o sa-ti placa de seful tau,ti-am spus,hehe.
-Tataaaaaaa pe bune,ai inceput tu si o sa termine Ema.Ce m-as face eu fara voi nu stiu,spun si il iau in brate pe tata!
-Esti singura mea fiica,scumpo,si te iubesc orice ar fi!
-Si eu te iubesc ,tata,si eu!
I-am zambit si am coborat din masina,la viitoarea noastra casa.De azi inainte,o alta viata,o alta casa,un alt oras.
Am mers la mine in camera,i-am dat lui Zoey sa manance si am inceput sa ma uit la seriale pana dimineata la 2,dupa care am adormit cu gandul la viitoarea mea faima si viitorul meu cu Adam.OOOO nu ,nu,nu eu nu pot sa ma indragostesc de propriul meu sef,desi...oh nu Maia,nu.Si intr-un sfarsit am picat in lumea viselor,plina de ponei si fericire.
....
Hei acest capitol este mai scurt.Dar promit ca o sa incerc sa le fac mai lungi.Va pup <3
CITEȘTI
Dragoste cu stil
RomanceO fată de doar 18 de ani,se gândește la cariera sa.De când era mică își dorea să ajungă model la Victoria Secret.Aceasta își incearcă norocul și pleacă la New York în împlinirea visului.Oare va reuși să facă ce își dorește?Dar ce se va întampla când...