*Perspectiva lui Adam*
Au trecut 2 sapatamani nenorocite , de cand nu am mai vazut-o .Stau doar la munca si imi consum toata energia , dupa care ma duc acasa si dorm.De data astazi am coborat in studio , unde toti lucrau de zor.M-am alaturat si eu lor si am inceput sa lucram la capodoberele pentru prezentari.Telefonul a inceput sa imi sune ca un nebun.Un numar ncunoscut imi aparea pe ecranul la telefon.Pana sa inched eu , Gigi mi-a luat telefonul si a raspuns
-Alo da?
-Sunt prietena ei de ce?
A fost ultimul lucru pe care l-a spus Gigi , pentru ca ochii I s-au umplut de lacrimi si a cazut la pamant.Sper sa nu fie ce cred eu.
-Ce s-a intamplat Gigi?
-A-a-avut ac-cident.
-Cine Gigi , cine?
-Ma-ia.
Nu , asta nu e posibil.Am luat-o toti la fuga spre spital.Sper sa fie bine.Nu vreau sa nu ii mai vad niciodata ochisorii verzi care exprimau doar bunatate.Conduceam ca un nebun pe strazile New Yorkului, treceam pe rosu , numai sa ajung la ea la spital si sa o vad , sa stiu ca e bine.Dupa 5 minute am coborat in curtea spitalului, dupa care am mers la receptive.
-Maia Dark?
-Momentan este in operatie.
-Ce a patit?
-A avut un accident cu taxiul si are mana rupta , si i-a intrat in abdomen o bucata de fier.Speram ca va fi bine.Puteti astepta pe scaune pana iese doctorul.
...
Eram devastat au trecut deja 4 ore de cand astept si doctorul nu mai soseste astazi.Chiar atat de grav a fost... NU pot sa o pierd.Nu Acum.
Doctorul iese din sala de operatii si ii da ceva asisentei dupa care se intoarce spre noi.
-Sunteti familia Maiei Dark?
-Da eu sunt iubitul ei si ei sunt prietenii ei cei mai buni.Tatal ei a murit iar pe mama ei nu a cunoscut-o niciodata.
-Bine pai atunci semneaza tu aceste foi.Sa stiti ca este bine , operatia a decurs cu success , insa acum asteptam sa se trezeasca.
-Multumim mult.O putem vedea.
-Da dar intrati doar cate unul , pentru ca are nevoie de liniste.
-Du-te tu Adam , spune Gigi.
Am luat-o incet spre salonul ei si am deschis usa.Era acolo, bandajata la mana si la abdomen, cu cateva zgarieturi pe maini si pe fata , dar era la fel de frumoasa.M-am asezat pe scaunul de langa ea si i-am luat manuta in a mea si i-am sarutat-o.
-Iarta-ma iubito ca sunt asa un mare prost.Ca te-am inselat chiar daca am fost drogat.Trebuia sa imi dau seama ca nu esti, pentru ca nu avea ochii tai verzi minunati , nu avea buzele tare rosii , nu avea zambetul tau , nu avea nimic din frumusetea ta.Te iubesc draga mea , te iubesc atat de mult si voi face orice sa fii din nou a mea , iubita mea , sotia mea , mama copiilor mei sis a imbatranim amundoi impreuna.
I-am sarutat usor frunte si m-am asezat cu capul pe patul ei.Nici nu am realizat cand somnul m-a tras de parte lui, dar stiu ca am adormit cu capul pe mana ei.
*In vis*
O vedeam pe Maia impreuna cu tatal ei.Erau asa fericiti.Am vazut cu tatal ei s-a indreptat inspre mine si mi – a zis.
-Stiu ca o iubesti sic a nu ai ranit-o intentionat.Avea de gand sa se intoarca la tine , sa te asculte si sa iti spuna cat de mult te iubeste.Ti-o voi trimite inapoi, insa sa ai grija de ea si sa o iubesti asa cum merita.
-Asa voi face, de data aceasta nu imi voi incalca promisiunea.
A plecat zambind de langa noi , a pupat-o usor pe frunte pe Maia si a disparut ca prin magie.
*Sfarsitul visului*
Ma trezesc in camera Maiei in aceeasi pozitie.De data asta ma voi tine de promisiune.M-am ridicat usor de langa ea , i-am sarutat buzele moi si am plecat la mall.Imi doresc sa se trezeasca si sa ii fac cea mai mare surpriza.Merita sa fie iubita, de mine.
CITEȘTI
Dragoste cu stil
RomanceO fată de doar 18 de ani,se gândește la cariera sa.De când era mică își dorea să ajungă model la Victoria Secret.Aceasta își incearcă norocul și pleacă la New York în împlinirea visului.Oare va reuși să facă ce își dorește?Dar ce se va întampla când...