-Adam esti un baiat minunat.Iti multumesc pentru cuvintele frumoase.Si as vrea sa-ti spun ca si eu te plac la fel de mult...sunt indragostita de tine din prima clipa in care te-am vazut in acea camera pe acel scaun.Nu pot sa te refuz pentru ca esti baiatul de care m-am indragostit,da vreau sa fiu iubita ta.
A avut un moment de retinere dar dupa mi-a zambit ,s-a apropiat de buzele mele si m-a sarutat.Este un sarut pasional in care amundoi ne-am pus sentimentele.Ne dezlipim din sarut si ma ia de mana:
-A fost cel mai dulce sarut pe care l-am avut vreodata,spune Adam.
Am inrosit imediat la aceste cuvinte pentru ca,pentru mine a fost primul sarut:
-Pentru mine a fost cel mai frumos prim sarut avut vreodata.
-Adica eu sunt primul tau iubit?
-Da,cam asa ceva!
-Cum adica?
-Da esti primul meu iubit,multumit dragule?
-Cel mai,si ma saruta in fuga.
Ne urcam in masina si ma conduce acasa.Cobor din masina si ma duc la mine in apartament.A fost o zi frumoasa.Inca sunt socata ca Adam are sentimente pentru mine sper sa nu-l dezamagesc.
*Perspectiva lui Adam*
Dup ace o las pe Maia acasa,merg la mine la apartament.A fost cea mai frumoasa seara.Imi pare bine ca si ea simte acelas lucru ca si mine.Nu o voi lasa niciodata,pentru nimeni si nimic.
...
Ahhh....sonerie tampita,nu puteai sa ma mai lasi sa dorm 10 minute.In timp ce ma certam cu mine ,m-am imbracat si am coborat in bucatarie unde era tata cu EMAAAAA:
-Nu pot sa cred,Ema tu esti?
-Maia,ce dor mi-a fost de tine!
-Si mie draga mea.Si cum ai scapat de la facultate?
-Pai avem o saptamana libera pentru ca vin examenele si m-am gandit sa vin la tine.
-Super asa.Pai astazi trebuie sa mergi cu mine la munca si trebuie sa-ti zic ceva!
-Ok,ceeee?
-Pai stii ca ti-am zis eu de Adam,intr-un fel suntem impreuna!
-Cum adica intr-un fel.Ti-am zis eu nebuno ,ti-am zis!
-Da suntem impreuna de aseara cand ne-am marturisit sentimentele.Mda acum iti dau dreptate.
-E vezi!
-Scumpo,mie cand aveai de gand sa-mi zici ca esti cu Adam,spune tata.
-Pai da voiam sa iti spun astazi.Nu te deranjeaza,nu?
-Nu draga mea,stai linistita,ma bucur pentru tine.
-Mersi tati,te iubesc!
-Si eu draga mea.Iubito,eu plec la munca ,sa nu uiti sa te duci la cumparaturi dupa munca pentru ca eu o sa ajung la noapte.
-Bine papa,sa ai grija de tine!
Dupa ce pleaca tata,eu si cu Ema mergem la mine in camera,ma schimb intr-un bluza rosie peste care imi iau geaca de piele,blugii negri si in picioare imi iau adidasi.Urcam in audi si mergem in graba spre munca.Avem de pregatit colectia de iarna.
....
Am ajuns la munca si desigur Ema sta si se holbeaza dupa care incepe sa imi puna o mie de intrebari.Intram in firma unde....
....Capitol nou!!!Stiu e scurt dar incerc sa postez mai des.Va pup...:*
CITEȘTI
Dragoste cu stil
RomanceO fată de doar 18 de ani,se gândește la cariera sa.De când era mică își dorea să ajungă model la Victoria Secret.Aceasta își incearcă norocul și pleacă la New York în împlinirea visului.Oare va reuși să facă ce își dorește?Dar ce se va întampla când...