*perspectiva Maiei*
Într-un sfarsit am ajuns in avion si tot nu înteleg unde mergem.Țoti oamenii au doar haine de vara pe ei , creme de plaja , ochelari de soare , oare mergem in Grecia , dar e iarna nu ai cum sa faci plaja.Ia stati asa singurul loc unde tot timpul este vara...si cald ...si lumea se bucuraaa
-MIAMIIIIII MERGEM IN MIAMIIII!!!!
Nu pot sa cred ce dragut din partea lui.Tot avionul se uita la mine mirati.
-Da iubito , Miami.Acum ia loc avem ceva de mers.Nebuna mea ai speriat tot avionul, spune razand.
-Nu mai rade de mine , raule.M-am bucurat si eu.
-Da iubito.Hai aseaza-te ca sa nu te pun eu cu forta.
-Bine , bine.
Ce dragut din partea lui.Mergem la Miami , la mare , la caldura.Abia astept.
....
Dupa 5 ore de mers cu avionul am coborat .Doamnee ce frumos este.Totul arata minunat.Soarele străluceste pe bolta oceanului vinețiu.Oamenii sunt bucurosi si plini de viata de parca totul este minunat si viata lor depinde doar de aceasta zi.Mii de copii in pantaloni scurti si maieuri merg bucurosi cu parintii de mana spre plaja.Acest peisaj este desprins din povesti , Miami e superb.
-Este minunat aici.Multumesc pentru aceasta surpiza , chiar nu ma asteptam.
-Nu ai pentru ce.Imi pare bine ca iti place.O sa ne distram de minune , o sa mergem la Delfinariu , la plaja , oriunde doresti tu.
Am urcat în primul taxi pe care l-am gasit si am mers spre hotel.Este minunat , locul , ziua mea de nastere , el.Nu imi vine sa cred nici in momentul acesta ca eu la 19 ani am cel mai frumos barbat langa mine.Oare ce se intampla daca nu ma intorceam , daca ramaneam si incepeam facultatea.Acum nu mai are nici un rost sa ma gandesc la asta pentru ca sunt langa persoana iubita si asta este tot ce conteaza.
Intr-un sfarsit am ajuns la hotel unde am fost intampinati de valet care ne-a carat bagajele si ne-a condus in camera noastra.Era superb , nu ma interesa in acest moment cum arata apartamentul sau mancarea privelistea din fata ochilor mei mi-a taiat respiratia.Puteam sa vad valurile spumoase ale oceanului cum se loveau cu sfiala de pielea bronzata a lumii.Verdeata din jur avea o mireasma de vara exact asa cum imi place.
-Adammm mergem la plaja , te rog?
-Da iubito , dar nu stam mult , diseara avem un alt program.
-Bine , hai schimba-te si sa mergem , sa nu pierdem timpul.
M-am dus repede la bagaj si mi-am luat un costum de baie si o rochita de plaja si am zbughit-o spre baie.In 10 minute am fost gata , am pus intr-o geanta doua prosoape si crema de plaja , ochelarii de soare la ochi si am plecat spre plaja.
-Si ce zici iubito , a meritat sa iti fac aceasta surpriza?
-Daca a meritat , totul e superb.Stii ca nu trebuia sa te deranjezi pentru mine stii doar ca ...
Nu am reusit sa imi termin cuvintele pentru ca mi-a inchis gura cu un sarut apasat si pasional.
-O sa fac orice pentru tine scumpo , indiferent ca iti place sau nu.Voi sta langa tine si daca ma vrei sau nu in acele momente.
-Asa dragule , daca te vreauu , daca ai sti tu cat astept aceste momente ca o bunaciune sa stea langa mine ii spun zambindu-i pervers.
-Opa , cineva are planuri pentru aceasta vacanta.
Vine mai aproape de mine si ii pot simti respiratia calda pe gatul meu.Ma saruta usor sub ureche transmitandu-mi mii de fluturi in stomac.
-Stai calma iubito , diseara sunt doar al tau.
-Ohhh nu te mai gandii la prostii.
Ii dau in joaca un pumn in umar si el se preface ranit.Cred ca in acest moment costumul de baie e pui pe langa obrajii mei.
-Ups , cineva e rusinoasa sau iti plac cuvintele mele iubito.
-Mai deschide gura aia odata si ti-o agat in cui , dragule .
Ma ridic usor pe varfuri si ii musc usor lobul urechii atingandu-l in locul sensibil.
-Ahh , nemernica mica , joci dur.Bine bine draga mea.
Nu am gustat atat de bine fata lui pentru ca m-am simtit imediat avion.M-a pus pe umarul lui si a inceput sa mearga linstit spre plaja.Ii dadeam cu pumnii in spate si tipam la el sa se opreasca dar nu ma asculta.
-Draguto , nici nu stii cat ma tenteaza sa iti inrosesc funduletul in acest moment asa ca in locul tau as sta cuminte daca nu vrei sa ne intoarcem la apartament.
Gura mi-a tacut instant si obrajii mei au intrecut de mult timp rosu.O sa fie o saptamana palpitanta..
CITEȘTI
Dragoste cu stil
RomanceO fată de doar 18 de ani,se gândește la cariera sa.De când era mică își dorea să ajungă model la Victoria Secret.Aceasta își incearcă norocul și pleacă la New York în împlinirea visului.Oare va reuși să facă ce își dorește?Dar ce se va întampla când...