Cand sa ies din baie , il vad pe Adam in patul meu iar eu nu stiu cum sa strang mai tare de prosop:
-Adam dragule, suntem noi impreuna dar nu stii sa bati la usa?
-Am batut iubito, dar daca nu ai raspuns m-am gandit ca ai patit ceva si am intrat.
-Aaa tu dragutule, dar acum iesi te rog frumos sa ma schimb si eu.
-De ce iubito , iti este rusine de mine.
-Nu.
-Atunci?
-Haide afara Adam ,ACUM!
Il vad cum se ridica repede din pat si cand am crezut ca se indreapta spre usa simt doua maine pe soldurile mele si niste buze calde imi ating pielea gatului.Ma intoarce spre el puternic si ma saruta pasional si nu am timp sa deschid ochii , el deja nu mai era in camera.
M-am dus in fata oglinzii sa ma machiez si am obsrvat ca eram rosie in obraji.Doamne cate senzatii imi poate trezi acest baiat.M-am machiat in 15 minute, nu foarte strident , m-am imbrcat cu hainele alese , mi-am luat paltonul si am coborat.
-Uau , esti superba iubito! Spune Adam cu o fata de milioane.
-Multumesc dragule.Acum hai sa mergem pentru ca ne asteapta Ema.
Am urcat in masina si am plecat spre casa Emei.Aceasta a urcat in viteza si mi-a dat pe ascuns cadoul pentru Adam(am rugat-o sa ii cumpere un cadou ca sa ii fac o surpriza de Craciun) , dupa care l-am vazut sip e Jake:
-BUNAA!
-Buna Ema,buna Jake!
-Buna Maia , cine e tipul de la volan?
-El este iubitul meu Adam, Adam el este Jake unul din prietenii mei din copilarie si Ema cea mai buna prietena a mea.
-Buna Jake imi pare bine sa te cunosc.Buna Ema,Maia mi-a spus multe despre tine.
-Buna Adam.Hmm Maia a avut dreptate chiar esti superb.
-Multumesc!
Dupa 15 minute am ajuns la club unde ne-amasezat la o masa si ne-am distrat toata seara.Adam s-a simtit foarte bine alaturide prietenii mei iar Ema si Jake la fel.Pe la ora 3 dimineata Ema deja o luasemult pe aratura asa ca am descis sa o ducem acasa.Acum am ajuns si noi acasa siAdam s-a dus la baie iar eu am scos repede cadoul si l-am ascuns sub brad dupacare am fugit repede in camera mea.M-am invelit cu patura pana in gat si aminchis ochii iar la scurt timp patul s-a lasat usor si mi-am dat seama ca Adams-a asezat langa mine.Acesta m-a luat in brate si lumea viselor a fost din cein ce mai aproape.Abia astept ziua de maine, este Craciunul si abia astept saimi petrec ziua aceasta cu Adam si sa uitam de toate problemele care ne-au acaparat in ultima vreme.
CITEȘTI
Dragoste cu stil
RomanceO fată de doar 18 de ani,se gândește la cariera sa.De când era mică își dorea să ajungă model la Victoria Secret.Aceasta își incearcă norocul și pleacă la New York în împlinirea visului.Oare va reuși să facă ce își dorește?Dar ce se va întampla când...