Capitolul 22

109 7 7
                                    

...Ma indreptam sper apartament si inca eram in soc.Am crezut ca nu e adevarat , ca e altfel , ca sta langa mine pentru ca ma iubeste nu ca vrea de la mine doar sa mai aiba in pat si atat , dar se pare ca m-am inselat.

Am urcat in apartament , in camera noastra.Mi-am pus hainele in bagaj si tot ce mai aveam si am coborat.Era acolo , pe canapea si se uita la mine.Am vrut sa trec pe langa el si sa uit dar m-a luat de mana si m-a intors cu fata la el.

-Iarta-ma iubito nu am vrut.

-Ce sa fac , mi-ai promis ca nu o sa ma inseli .Si ghici ce inafara ca ai incercat sa te duci la alta era si o prietena .Nu o sa fiu bataia de joc pentru ca nu iti ofer doar placeri carnale si atat.Ramai cu noua ta iubita si sper sa iti ofere tot ce eu nu ti-am oferit.Te-am iubit boule si te iubesc dar m-ai ranit.Nu pot , voi pleca.

-Nu Maia stiu ca am gresit , sunt un nenorocit dar te rog nu.

-Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa ma inseli.Am plecat

Am iesit cu lacrimi in ochi si inca nu imi vine sa cred ca se intampla asta , voi pleca de aici departe de tot , de el , de modeling , de pasiune , ma voi duce la facultate.

...

Este dimineata.Ma dau lenesa jos din pat , ma imbrac in ceva lejer , imi adun tot ce am mai depret si voi pleca in Los Angeles si imi voi continua pasiunea dar ma voi inscrie si la facultate .Mi-am luat bagajul si m-am indreptat spre aeroport.Am urcat in avion si acum destinatia spre o noua viata , fara el.Va fi greu dar voi reusi, trebuie sa reusesc.

Dupa 5 ore de mers cu avionul am ajuns in LA si m-am gandit sa ma duc sa imi caut apartament.Ma plimb pe strazile orasului si inca nu pot sa cred ca am plecat din New York s-au intamplat atat de multe intr-un timp atat de scurt.Nu stiu ce sa fac , sunt foarte debusolata , daca el chiar nu a vrut , daca cineva i-a pus ceva in bautura , e greu , voi sta cateva zile aici dupa care cred ca ma voi intoarce nu vreau sa imi stric viitorul si sa imi las pasiunea pentru o relatie , chiar daca il iubeam si il iubesc al dracu de mult ...

*Perspectiva lui Adam*

Eram la masa in club langa Maia si am vrut sa imi iau o batura pentru ca imi era foarte sete.Cand am ajuns la bar am dat de Kendall care mi-a oferit o bautura , am stat de vorba cu ea vreo 10 minute pana am simtit cum ea s-a asezat in bratele mele si a inceput sa ma sarute.O senzatie ciudata se afla in corpul meu si chiar o voiam pe ea acum.Am urcat la etaj si am inceput sa ne dezbracam , cand dintr-o data cineva a deschis usa , insa pana sa realizez ca este Maia ea a plecat cu lacrimi in ochi.

-Ai 2 minute sa te duci dracu , nenorocito , m-ai drogat ca sa ma culc cu tine.Tu realizezi ce ai facut curvo , sa nu te mai prind maine la munca ca te agaț in gard.

-Dar iubitule , ce vezi la urata aia si la mine nu?

-Iesi am zis , iesi.

Am plecat repede dupa Maia , strigam dupa ea , insa nu s-a intors sa ma vada.Am urcat repede in masina si m-am dus la apartament.Intru in viteza si i-am vazut pantofii aruncati pe jos.Aveam lacrimi in ochi si imi parea al dracului de rau.Am vazut-o cum coboara cu bagajele in mana si imi era din ce in ce mai frica ca ma va lasa , va pleca.

-Iarta-ma iubito nu am vrut.

-Ce sa fac , mi-ai promis ca nu o sa ma inseli .Si ghici ce inafara ca ai incercat sa te duci la alta era si o prietena .Nu o sa fiu bataia de joc pentru ca nu iti ofer doar placeri carnale si atat.Ramai cu noua ta iubita si sper sa iti ofere tot ce eu nu ti-am oferit.Te-am iubit boule si te iubesc dar m-ai ranit.Nu pot , voi pleca.

-Nu Maia stiu ca am gresit , sunt un nenorocit dar te rog nu.

-Trebuia sa te gandesti la asta inainte sa ma inseli.Am plecat

A iesit repede pe usa fara sa ma lase sa ii mai dau nici macar o explicatie.Sunt un bou , am inselat cea mai minunata fiinta , i-am rupt sufletul si nu pot sa cred ca ea nu va mai fii aici.Nu o voi mai tine in brate dimineata , nu ii voi mai saruta buzele moi , ohh.Am inceput sa trantesc tot ce imi iesea in cale , m-am dus la bar mi-am luat o sticla de tarie si am inceput sa beau.Imi inec amarul si durerea prin bautura.Mi-am inselat o parte din suflet.Te iubesc Maia si voi face orice sa fii din nou a mea.

...

Hei dragilor, sper sa va placa si acest capitol.Voiam sa va spun ca voi mai posta saptamana aceasta inca 2 sau 3 capitole dupa care voi lua o pauza pana in luan aprilie pentru ca am simulari in luna martie.Va iubesc mult si va multumesc . <3

Dragoste cu stilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum