-Pentru ca am avut niste probleme cu banii.Tatal sau a fost arestat pentru o chestie pe care nu a facut-o , el doar a vrut sa ajute insa criminalul a fugit de la fata locului si am avut nevoie de toti banii pentru a-l scoate din inchisoare.Ca Maria sa nu simta lipsa tatalui si cel mai important sa aiba un loc cald unde poate sta, am adus-o la orfelinat.Desi am spus ca intr-o luna ma voi intoarce dupa ea , a trebuit ca tatal sau sa se angajeze din nou si eu sa pot gasi o noua casa.Iar in momentul de fata stam in New York iar tatal sau lucreaza la casa de moda Victoria Secret ca si manager iar eu tot aici ca si asistenta.
-Uau.Imi pare rau prin cate a-ti trecut si sper ca de acum inainte sa fie bine.Eu sunt model la Victoria Secret iar iubitul meu Adam este direcotorul casei de moda , imi pare foarte bine ca o sa fiti langa noi pentru ca m-am atasat foarte tare de Maria si chiar merita ce este mai bun.
-Imi pare bine sa aud asta iar fiind vorba despre Maria va fi mereu cu noi acolo si o vei vedea in fiecare zi.Sper sa pastram legatura.
-Si eu imi doresc acelas lucru.Cati ani aveti?
-Pai eu am 23 iar sotul meu 24 .Suntem casatoriti de un an de zile si Maria este rodul iubirii noastre.
-AA foarte frumos.Eu trebuie sa plec pentru ca deja este tarziu.Imi pare bine si ne vedem pe 1 ianuarie.
-Bine , ne vedem.
Uau chiar aceasta familie este minunata.Acum se vede de unde este Maria asa frumoasa.Mama ei are ochii albastrii si parul blond iar tatal sau are ochii verzi si parul blond.Sunt o familie superba si sper sa nu mai aiba parte de asemenea obstacole in viata lor.Sunt foarte fericita ca ei lucreaza la Victoria Secret pentru ca o voi vedea pe Maria mereu.M-am dus la masina unde Adam ma astepta deja:
-De ce zambest asa iubito?
-Am aflat cel mai tare lucru.Maria va fi langa noi la Victoria Secret dupa ce tatal sau si mama sa au fost angajati aici.Nu este super?
-Ba da iubito, dar pana la urma Maria de ce a ajuns la orfelinat.
-Pai au avut o mare problema.Tatal sau a fost arestat desi nu era vinovat pentru ca acesta a vrut sa ajute pe cineva iar ea a trebuit sa foloseasca toti banii pentru al ajuta sa iasa.A adus-o pe Maria la orfelinat pentru a nu simti lipsa lor foarte mult si pentru a o feri de rele doar ca desi a promis ca o va lua intr-o luna nu a reusit pentru ca a trebuit sa o ia de la 0.Sa isi gaseasca de munca , o casa si altele.
-Uau , imi pare rau pentru ei si bine ca au fost angajati de tata.Ii voi multumi foarte mult.
Dupa discutia noastra am ajuns acasa foarte repede si ne-am uitat la un film dupa care am adormit.A fost o zi de Craciun plina , insa am oferit bucurie si familie.Sper ca ceilalti copii sa fie lafel de bucurosi.
....
Dupa 5 zile
Astazi este 31 Decembrie , ultima zi din anul acesta.A fost un an minunat dar si foarte trist.Am avut momente de neuitat dar si momente care nu trebuiau sa se intample.Am ajuns sa imi implinesc visele cu ajutorul tatei , insa el a plecat departe.Imi pare rau pentru pierderea lui si plecarea lui din viata mea insa niciodata nu stii care este timpul tau.Anul acesta 2018 , a fost interesant sis per ca 2019 sa imi aduca mai multa bucurie si pe plan profesional dar si pe plan de familie si relatia mea cu Adam.
Ma dau jos din patul meu moale , ne-am intors de 2 zile din Denver iar acum suntem la New York unde vom petrece revelionul cu Gigi , Bella , Kendall si familia Mariei.Intru in dus , iar dupa 10 minute sunt gata si cobor unde il gasesc pe Adam lenevind pe canapea.
-Neata iubitule!
-Neata iubito.Ce faci?
-Bine tocmai ce m-am trezit si am zis sa mancam si dupa sa mergem la Bella si Gigi acasa sa le ajutam cu pregatirile.
-Aaa ok.
S-a ridicat de pe canapea si a mers in bucatarie sa pregateasca masa dar nu inainte sa imi dea un sarut.Ne-am asezat la masa si am mancat dupa care ne-am pregatit si am plecat la fete.
Va fi minunat....
CITEȘTI
Dragoste cu stil
RomanceO fată de doar 18 de ani,se gândește la cariera sa.De când era mică își dorea să ajungă model la Victoria Secret.Aceasta își incearcă norocul și pleacă la New York în împlinirea visului.Oare va reuși să facă ce își dorește?Dar ce se va întampla când...