4

20 5 4
                                    

Sabah alışılmadık bir şekilde erken kalktım çünkü uzun zaman sonra ilk kez biriyle beraber okula gidecektim ve bu kişi çok sevdiğim Berkti.

Yatağımdan kalktıktan sonra düzenledim ve gardrobundan kıyafet seçmeye başladım Annem bana renkli 2,3 parça kıyafet almıştı.

Onları giymemi çok istediği için bugün onu kırmayıp biraz renkli bir şeyler giydim.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa gidip annemle bana kahvaltı hazırladım.

Annem beni iş yaparken görse kalpten giderdi herhalde annem uyanıp beni öyle görünce şaşırdı ama pek bir şey demedi.

Kahvaltımızı yapıp masayı toparladım daha sonra yine banyoya geçtim. Saçlarıma baktım hafif dağınıktı tarakla biraz taradım ve dudak kremi sürüp çıktım.Saçım siyahtı ama aralarında hafif Kızıl yaptırmıştım geçenlerde.

Uzun değildi ama kısa da değildi saçım.

Odama geçip saate baktım bir saat vardı daha. Telefonumu alıp mesaj yerine girdim dün Berk'ten telefon numarasını almıştım.

Gönderilen:Berk
Günaydın.Uyandıysan erken gelsene.

Gönderen:Berk
Neden birşey mi oldu?

Gönderilen:Berk
Hayır birşey olmadı.Okuldan önce sigara molası verelim.

Gönderen:Berk
İyi fikir.2 dakikaya ordayım.

Görüldü atıp telefonu cebime attım çantamı alıp dış kapıya yürüdüm. Askılıktan deri montumu alıp giyerken annemin sesini duydum.

"Daha erken değil mi kızım?"

Montunun fermuarını yukarı çekip montunun önünü kapattım.

" Berk ile gideceğiz anne yolda oyalanırız. Hadi akşam görüşürüz."

"Görüşürüz canım.İyi dersler."

Dışarı çıktığımda günün ilk darbesi soğuk rüzgardan oldu.Soğuk rüzgar saçlarımı havalandırıp yüzüme tokat atarken gözlerim Berki aradı, daha gelmemişti.

Kulaklığımı kulaklarıma geçirip Model açtım.

Pembe mezarlık:)

Ellerimi cebime koyup beklemeye başladım 5 dakika sonra Berk caddenin karşısında belirdi.

Yanına gidip sarıldım saçları dağınık ve şirin gözüküyordu. Onu alıp bizim evden uzaktaki bir parka götürdüm.

Sessizdi park en sevdiğim haliyle park kimsesiz ve benim gibi yalnızdı.

Berk cebinden sigara paketinin çıkarıp bana uzattı birini alıp dudaklarımı yerleştirirken Berk ağzındaki sigarayı yakıyordu.

Kendininkini ve benimkini yaptıktan sonra çakmağı cebine sıkıştırdı. İkimiz de birkaç nefes alıp verdikten sonra ben konuşmaya başladım

"Anneni arama çalışmaları sürüyor mu?"

Berk kafasını yukarı kaldirip içindeki dumanı dışarı üfledi.

"Bilmem sürüyor heralde."

"Nasıl bilmem?"

" O işle amcam ilgilenir ben ve babamın karışmasına izin vermez, kendisi polis."

Nasıl ya? Ne kadar polis olsada onları bu olaydan uzak tutamazdı belki onlar üzülmesin diye  bilmeden bir şey diyemezdim. Belki bu işin arkasında başka bir şey vardır...

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin