"Selam."
Hepimiz şaşkınca karşımızdaki sarışın çocuğa baktık.Sanki dilimizi yutmuşuz gibi sessizce ona bakıyorduk.
Çocuk biraz daha bekledi,hepimize teker teker baktıktan sonra Eleye döndü.
"Benimle dışarı gelir misin?"
"Kağan git başımdan!"
Teo elindeki kaşığı nerdeyse yamultacak kadar sıkıyordu.
Kulakları kızarmış yere bakıyordu.Kağan Eley'in kolunu tutup yavaşça ama farkettirmemeye çalışarak çekmeye başladı.
"İki dakika konuşacağız hadi beni yorma."
Ben hala şaşkınken bana bakan Berk'e döndüm ve Eleygili gösterip 'bir şeyler yapsana'bakışları attım.
Sinirden kulakları kızarmış Teo'nun kulağına bir şeyler fısıldadı ve Teo ayağa kalkıp hızlıca çıktı yemekhaneden.
Berk ayağa kalkıp Eley in kolunu çekiştiren Kağa'nın elini tutup boşluğa bıraktı ve Eley'in kolundan tutup dışarı çıkardı.
Yalnız kalınca bir eli masada olan sarışın çocuğa bakmaya devam ettim.
Sarışın çocuk gözünün önüne gelen saç tutamını geriye savurup bana dikti bu sefer gözlerini.
Masada olan elini hızlıca masaya vurup o da çıktı yemekhaneden,arkasındanda Can ve birkaç kişi takip etti onu.
Şaşkın suratımı etrafta gezdirdim ve bana baktıklarını gördüm.
"Ne bakıyorsunuz lan ayı mı oynuyor?"
Hepsi homurdanarak önlerine dönerlerken bende yemekhaneden çıktım.
Bahçeye vardığımda etrafı beş saniye gözlemlememle bizimkileri hemen görüp yanlarına gittim.
Eley Teo'yu sakinleştirmeye çalışırken Berk etrafa bakıyordu.
"Teo eve git sakinleş. Eley sende onunla git."
Bende kafamı sallayıp onayladım.
Teo saniyesinde ayağa kalktı ve kaykayını ayağının altına alıp hızlıca çıkış kapısına doğru ilerledi.
"Siz burda mısınız?"
"Evet."
Aslında kalmaya niyetim yoktu ama Berk öyle diyorsa vardır bir bildiği.
Eley telefonunu çantasına atıp gitti.Berkin yanına ilişip etrafı gözlemledikten sonra Berke döndüm.
"Neden gitmedik onlarla?"
"Çıkışta seni bir yere götüreceğim."
Konuyu değiştirdi hemen ama fazla üstüne gitmedim.
"Nereye?"
"Sürpriz."
***"Çocuk neden çağırmıştı o zaman onu?"
"Bilmem."
Son ders,kimsesizlikten gözlüklü kızla konuşuyordum.
Ona anlattığım küçük vukuatları abartıyordu ve beni övüyordu.
Aklım hala sarışın çocuktaydı.
Neden onu düşünüyordum bende bilmiyorum ama aklım kayıyordu işte istemeden ama bi yandan da Berkin beni götüreceği yeri merak ediyordum.Teo şuanda sinirden kendiyle cebelleşiyordur kesin, Eley de onu sakinleştirmeye çalışıyordur.
Berkin neden gitmemize izin vermediğini anlamamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil
Mystery / ThrillerErkekler maviyi sever,cici kızlar pembe rengi severler.Ben ise gökkuşağı tarafından dışlanmış siyahı seçtim...