5

11 2 0
                                    

"Daha hazırlanmadım sen hazır mısın?"

Gömleğimin bir kolunu koluma geçirmiş diğerini de geçirmeye çalışırken omzum ve kulağımın arasına sıkıştırdığım telefonumla konuşuyordum.

"Ben hazırım ne zaman  hazır olursun?"

Gömleğini tam giyip telefonu sol elime alıp konuşmaya başladım.

"Tamam hazırım ben dışarı çıkıyorum."

"Tamam prenses."

Gülümseyip telefonu kapattım.
Havaalanına gidecektik,Ankara'dan
gelen Berkin arkadaşlarını almaya gidecektik.Teo ve Eley.
Berk iyi biri olduklarını söylüyordu umarım öylelerdir.

Telefonumu cebime atıp,dış kapıya yol aldım. Askılıktan kabanımı alıp giyerken araba korna sesi duydum.

"Ben çıktım anne kendine iyi bak."

Annemin vereceği cevabı beklemeden dışarı attım kendimi,kabanımın önünü kapatarak arabaya doğru ilerledim.

Araba sürücüsünün yanına geçip gülümsedim,

"Çok güzelsin."

"Saol sende."

"Aynen bende güzelim, prensesler gibiydim ben baba evinde"deyip kahkaha attı.

"Kusura bakma birine iltifat etmeyeli uzun zaman oldu"deyip sırıttım.

Berk de sırıtıp gaza bastı.Yol boyunca Eley ve Teo'dan konuştuk.
Eley ve Teo kardeşmiş,Eley benim yaşımda Teo da Berkin yani benden bir yaş büyükmüş.Konuştukça konuştuk yol boyunca ve yoğunluk olarak Teo ve Eley den konuştuk.

Onlarka iyi anlaşacaktım sanırım,içimde bir heyecan dalgalanması mı olmuştu bana mı öyle geldi.

Berk arabayı alışık olmadığım hatta hiç görmediğim havaalanındaki otoparka park etti ve ikimiz birlikte bekleme alanına doğru yol aldık.

Boş bir banka oturup beklemeye başladık.

"Ne zaman gelirler?"

Berk saatine bakıp karşıya bakınmaya başladı.

"Uçakları 10 dakika falan sonra iniş yapar."

"Saat kaç?"

"4 buçuk"

Çantamı açıp içini biraz karıştırdıktan sonra aradığım şeyi buldum.Kulaklığı kulaklarıma geçirip önüme ilk gelen şarkıyı açtım.

Berk bana bakıp gülümsedi,

"Ne dinliyorsun?"dedi hala gülümseyerek.

"Bu aralar Modele taktım"deyip kulaklığımın  tekini ona uzattım.

Gülümseyerek aldı ve kulağına takıp şarkıyı mırıldanmaya başladı.

"Sesin güzelmiş."

"Allah allah"deyip sırıttı.

Kafamızı sallayıp parmaklarımızla
şarkıya eşlik ederken birden Berk ayağa kalktı bende ona eşlik edip ayağa kalktım.

"Geliyorlar"dedi eliyle soldaki iki kişiyi göstererek.

Gösterdiği yere baktım,nerdeyse Berk ile aynı boyda ve yapıda olan bir çocuk ve benimle aynı boyda olan fakat biraz zayıf olan kız.

Şaşkınca etrafa bakarak ilerliyorlardı,
Berk elini havaya kaldırıp salladı ve 5 saniye içinde bizi farkedip gülümseyerek yanımıza gelmeye başladılar.

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin