9

9 2 4
                                    

"Eley suyu uzatır mısın canım kardeşim?"

Eley önündeki bardağı alıp su doldurduktan sonra zarif bir edayla Teo'ya uzattı.

"Buyur abicim,bal şeker afiyet olsun, kebap olsun."

"Saol canım benim.Çok seviyorum kardeşimi ben ya canım kardeşim benim."

Annem Berkgili akşam yemeğine çağırmıştı ve sofrayı donatmıştı.

Teo ve Eley salağı anneme yalakalık yapıyorlardı ve iyi bir abi kardeş gibi görünmeye çalışıyorlardı,bir yandan onların bu haline gülerken bir yandanda sövüyordum.

Berk ise gayet normal duruyor ve yemeğini yiyordu.

"Valla Selma Teyze annemden daha iyi yemek yapıyorsun,yani kaç gündür bu kaşar Berk'in evinde kaldık bu kadar güzel yapmadı kerata."

Berk ona sinirlice baktığında Teo ciddileşti ama sahte bir ciddilik olduğu belliydi.

"Yok oğlum deme öyle,Berkim de elinden geleni yapmıştır."

Eley'e bakıp

"Kız sen hiç birşey yemiyorsun ye biraz bak büyüyemezsin."

"Yok Selma teyze büyür büyür,her akşam yatmadam önce ballı süt içiyoruz."

Yanımda oturan Teo'nun ayağını cimdikledim ve acıklı bir ses çıkardı.Yana eğilip güldüm bende.

"Ben doydum Selma teyze ellerine sağlık."

Berk ayağa kalkarken annem aldı sözü.

"Oğlum otur daha tabağın öyle duruyor biticek o."

"Yok Selma teyze gerçekten doydum ben sağol."

Berk ayağa kalkarken Eley'de ona eşlik etti.Zaten az birşey yerdi herzamanki gibi tabağı yarım kalmıştı.

"Ellerine sağlık Selma teyze."

"Afiyet olsun kızım."

Eley giderken Berk kulağıma eğilip odama gittiklerini söyledi.

Annem ve Teo bir konu açtılar ve onun üzerine konuşmaya başladılar.

İkisise kafa dengiydi birbirlerine benziyorlardı az uz.Annem Teo kadar cıvık olmasada başı ağır ciddi ve otoriter biri değil,aksine komik ve eğlenceli bir kadın.

Çorbamı bitirmeye odaklanırken birden telefonuma bir mesaj geldi ve masanın altından baktım.

Tanımadığım bir numaradandı mesaj.

Tam mesajı okuyacakken Teo birdenbire arkama geçip omzumu habersizce elleyince korkup telefonu elimden düşürdüm.

"Ne arıyorsun yerde Topracığım?"

Telefonu yerden alıp hemen cebime attım ve ayağa kalktım.

"Hiç.Ee Berkgil bizi bekliyor gidelim hadi."

Teo sinsice altan altan baktıktan sonra,

"Sen git ben Selmoşumla masayı kaldıracağım."

Sırıttım.

"Senin böyle yeteneklerin var mı la,istersen seni bizim eve hizmetçi olarak alalım ütü,bulaşık falan."

Teo sinirli bir şekilde baktığında daha da sırıttım ama sonunda o da güldü.

"Neyse,eline sağlık anne,biz odamdayız Teo."

Onları arkamda bırakıp odama doğru ilerliyordum,odama iki üç adım kala bana mesaj atan fakat okuyamadığım numara arıyordu.

KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin