HEY!!!!!! SORRY IT IS NOT AN UPDATE. I MIGHT UPDATE LATER TODAY. BUT THANK YOU FOR 272 READS!!!!!!!!!! IM SO (TEARS UP) GRATEFUL! OK NO MORE SAPPY LOVE. BUT I HAVE AWESOME NEWSSSS!!!!!!!!!!!! I. GOT. DRUM ROLL PLEASE!!!!!!!! (DRUMS) ICE CREAM. OK OK YOU DONT CARE BUT I DO! OK THE REAL BIG GIANT NEWS IS THAT (REAL DRUM ROLL MUSIC ON THE RIGHT FOR COMPUTER PICTURE ON TOP FOR ANDROIDS AND IPHONES) I HAVE A NEW STORY!!!!!! IT IS CALLED EVERYTHING HAS CHANGED. SO CHECK IT OUT! IT IS ABOUT A GIRL NAMED SCARLETT AND IS FROM THE FACTION AMITY. IT IS A DIVERGENT GO ALONG BUT IN A LITTLE SPIN. I AM DOING A LITTLE GAME WITH IT. IF YOU FIND WHAT I TWEAKED (lol i thought twerk when i typed this) YOU GET A SHOUT OUT! SO COMMENT ON THE SENTENCE AND THE FIRST ONE TO FIND WHAT I TWEAKED (twerk) GETS A SHOUT OUT. I WILL BE CHECKING SO NO LYING! :p SO YA. BYE GUYS!!!!!!
BUT TORRA WAIT! YOU FORGOT THE DISCLAIMER. OH RIGHT RIGHT. DISCLAIMER: I DONT OWN DIVERGENT. (wish i did.) IT GOES TO THE LOVELY TALENTED WRITER DRUM ROLL!!!!!!!! (LISTEN TO THE DRUM ROLL AGAIN) VERONICA ROTH!!!!! I WISH I CAME UP WITH THE IDEA OF DIVERGENT. WAIT. I DID. VERONICA ROTH STOLE MY IDEA! I PUT A COPYRIGHT ON IT! PLAGERISER PLAGERISER! IM KIDDING. I WISH I WASNT THOUGH D: SO YA. KEEP ON COMING WITH THE SWAG MY SWAG PENGUINS (PICTURE ON RIGHT FOR COMPUTER PICTURE ON TOP FOR IPHONE AND ANDROIDS) SO BAIIIIIII. TELL ME IF YOU LIKE THE STORY. I WILL STOP STORIES AT 70 UPDATES I THINK? WHAT DO YOU GUYS THINK? IM STOPPING STORIES WHEN THEY RUN OUT OR I WANT TO LEAVE YOU HANGING. SO COMMENT, VOTE, AND PM ME AND I WILL ANWSER!!!! SEND ME IDEAS ON WATTPAD. AND I MIGHT DO A CONTEST TO A LUCKY READER THAT GETS TO HAVE THEIR CHARECTER IN MY DIVERGENT HIGH FOR A SPECIAL 500 READS. SO BUMP UP THE READS. SEND IT TO UR FRIENDS. TELL THEM. READ IT OR TOBIAS WONT VISIT YOU IN YOUR DREAMS AND GIVE YOU DAUNTLESS CAKE. WHICH IS LIKE THE WORST NIGHT MARE EVA! SO SWAG OUT! LOVE YALL. BAIIII!
YOU ARE READING
Dreams Come True: Divergent High FanFic
أدب الهواةI'm a senior at Divergent High. my name is Tris. I have to deal with a lot of stuff. Like teen pregnancy, couples, cliches, and a whole lot more. I was never pretty. I had a boyfriend before but I don't think I'm ready for another one. Maybe this on...