Sakuranın ağzından
Bu adamın ne dediğini kulağı duyuyor mu?zaman -mekan jutsusunu yapan kimse olmamıştır yapan olsa bile portaldan geçer geçmez ölürler. Karşımdaki adamın gelecekten geldiğine inanmıyordum. Herşeyi bir kenara bıraktım ve dinlemeye devam ettim.
G.N:Sakura-chan haklısın zaman-mekan jutsusunu yapabilen kişiler olsa bile ölüyorlar fakat ben onlar gibi değilim.
Dediğinde birden parladı ve önüzde
9 kuyruklu bir tilki belirdi nedense kakaşhi sensei çok şaşırmıştı.
Kakaşhi:Ben sana inanıyorum. Gelecekten geldiğine ve Naruto uzumaki olduğuna.
Sakura:Fakat sensei.
Bu imkansız.
G.N:Herneyse kavganız bittiyse ben hikayemi anlatayım.
Naruto:Artık anlat meraktan çatlicam.
G.N:söylediğim gibi zaman-mekan jutsusunu kullanarak geldim bu arda tanımayanız varsa söyleyeyim bu(kuramayı işaret eder)Kurama benim bijuum ben şuanda bu jutsuyu yapıpta hayattaysam onun cakrası sayesinde. Umarım bu kadarı kafanızdaki sorulara yanıt olmuştur.
Naruto:Bijuu da nedir?
G.N:Bilmemene şaşırdım hayla onu görmemişsin sanırım herneyse başka bir zaman açıklarım şuanda açtığım portalın zamandaki izlerini silmem gerek yoksa başkaları buraya düşebilir.
Derdemez yukardan birinin sesi duyuldu inanamıyorum bu adam sasuke-kun a benziyor.
G.N:Sasuke.
G.S:Naruto yine ne halt yedin.