Sennin kyubi

315 11 0
                                    

Ben ve Naruto ne olduğunu anlamamıştık  ne demek tamamen serbest şuanda o kadar kafam karıştı ki o-olamaz şu çocuk bize doğru geliyordu.

Birkaç saat sonra

Karşımda ki Gelecekten gelen Naruto'nun etrafı tuhaf turuncu bir enerji kaplamıştı.😮😲😓
***pov***(geçmişe dönüş anlamında)
Gaara denilen çocuk bana doğru geliyordu nerdeyse geri dönüşü olmayan bir yaraya sebeb oluyordu ki Naruto  yani Gelecekten gelen benim önüme geçti  etrafında ilk kara aura sonrada turuncu bir enerji halkası oluştu.
***pov son***
G.N:Bu ne cüret de benim arkadaşıma zarar vermeye çalışırsın.
Etrafındaki turuncu enerji çok güçlü bir enerji yayıyordu birden enerji şekil almaya başladı bu bir tilkiydi yoksa bu yıllar önce Uchiha arasında geçen hikayedeki 9 kuyruklu tilki mi?
Bu o tilki değildir.
Bu tilki hakkında Uchiha kanında bir çok hikayesi vardır Onlardan biri de şöyledir.
Bundan tam olarak 13 yıl önce ( Naruto nun yaşı böyle)9 kuyruklu canavar tilki kyubi ortaya çıktı konahakugare köyünden intikam almak için ortaya çıktığı gün konahakugare köyünden birçok shinobini canını almış taki 4.hokage ortaya çıkmış ve onu bir çocuğun içine muhurlemis bunun sonucunda eşiyle beraber hayatlarını kaybetmişlerdir. 4.hokagenin bir oğlu olduğuna dair söylentiler vardır. Bu çocuğun hala hayatta olduğuna ve cok buyuk bir gücü olduğuna inanılıyordu.
Bu Efsaneyi çok sevmişimdir.Acba hokagenin oğlu hala hayatım diye meraktan ettiğim olmuştur.
G.N:Sasuke nereye daldın öyle hadi gidiyoruz.
Sasuke:N-ne ama o çocuk.
G.S: yenildi.
Ne? Ne zaman? Nerde?
Herşey Kaş ve göz arasında olmuştu ne olduğunu bile göremedim.
Naruto ya baktım o-o çok tuhaf ilk defa bu yüz ifadesini gördüm hem şaşırmış hem korkmuş gibiydi
Sasuke:Naruto ne oldu ben birşey göremedim.
Naruto nun ağzından

Bu bu da neydi böyle kyubi bir anda ortaya çıktı. Gelecekten gelen ben Gaara ya karşı savaşmaya başlamıştı bir anligina gözümü kapatıp ve savaş bitmişti ne oluyo böyle.Korkmuş ve titriyordum.Sasukenin bana seslenmesiyle kendime birazda olsa geldim.
Sasuke:Naruto ne oldu ben birşey görmedim.
Naruto:Bilmiyorum  her-herşey Kaş ve göz arasında oldu.
Sasuke:sadece gözümü biranlığına kırım herşey bitmişti.Sen nedersen de ben biraz korktum.
Sasuke az önce  korktuğunu söyledi bu bir ilkti sasuke sonuç olarak bir Uchiha bunu söylemek onun için çok zor olmalı.
Ne yalan söyleyeyim bende çok korkuyorum.
Naruto:bende korkuyorum.
G.N&G.S:Ne geveleyip duruyorsunuz?
Naruto&sasuke:H-Hiç

Naruhina:geçmişe yolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin