Narutonun ağzından
Bu şaka gibi onlara inanıp inanmamak konusunda kararsızım ama kakaşhi güvenmemizi söylemişti.
Şaka yaptıklarını düşünmüştüm taki kuyubiyi görene dek.Ondan sonra gelecekten sasuke de gelmişti. Korkmaya başlamıştım.
Sonradan sasukeyi fark ettim bana klasik neden hala susuyorsun bakışını attmıştı.
Naruto:Kakaşhi senseile aynı fikirdeyim onlara güvenebiliriz.
Hepsi:Ne...Bu kadar çabuk kabul ettmeni beklemiyorduk.
G.N:Bize inanıcağını biliyordum fakat bu kadar çabuk değil.
G.S:Sana katılıyorum ustonkrachi....
Naruto:Bunların ilk başta şaka olduğunu düşmüştüm taki.
Naruto:(kuramayı işaret eder)onu görene kadar. Sesinde biraz öfke vardır.
Sasuke:şimdiden tanışmışsın anlaşılan.Kuramayla gerçi sen kyubi olarak tanıyorsun.
Naruto:Hai...tanıştım öfkeyle söyledi.
Kurama:!?...neden öfkeyle söyledin.
Naruto:?..neden diye mi soruyorsun? Belli değil mi nedeni.
Kurama:Hay-evet belli (üzgün ama belli ettmemeye çalışarak)
Ne inanılmaz kyubi böyle dediğim için üzülmüştü.
Sonra gelecekten gelen benim omzuna çıktı anlamamış mod2:on
G.N:Hey dediklerine dikkat et onu üzüyorsun... O benim arkadaşım...
Kaçkere hayatımı kurtardı.
Şaskınlık mod 3:on
Naruto:Ne o mu kaçkere arkadaşlarıma zarar vermeye kalktı ailem onun yüzünden öldü beni konrolü altına almaya çalıştı.
G.N:YETERRRR
Sakin bir tonla fakat çok korkutucu bir şekilde devam etti.
G.N:Bak sen kuramanın yaşadıklarını bilmiyorsun....Eskiden öyleydi tamam ama şuanda o çok farklı 4.ninja savaşında kurama ve diğer bijuu ların cok önemi cmvar onlar olmasaydı bu savaşı kazanamaz ve sasukeyi köye getiremezdim.Sana son kez söylüyorum birdaha kuramaya tek kelime ettmiceksin.
Kurama/kuyubini ağzından
Narutonun bunları söylemiş olması beni çok mutlu ettmişti.Ilk defa böyle söylemiyordu ama herzaman söylediğinden daha farklıydı.
Bunun üzerine ilk defa bukadar öfkelenmişti o kadar öfkelenmişti ki ben bile korktum ben bile korkmuştum uchiha veledi bile şaşkınlığını gizleyemedi.