Beni dinle kardeşim

142 2 15
                                    

Itachi: beni dinleyin gercekleri diyeyim.
***
Bolt: Ne gerceği söylesen bile sana inanmak için bir kanıt lazım.
Sarada: Gercek ortada amcam masum
Itachi: Kesin sesinizi size herkesten sakladığım gerceği anlatıcam.
Ikiside şaşkın şaşkın baktılar.
Bir süre sonra boruto lafa girdi.
Bolt: Dinliyoruz.
Çakma sasuke resmen bu cocuk ya.
Ayy cok tatlığğğ
Itachi: bakın benim hayatım karanlık geçmişi olan uchiha klanînı yok etme sebebim konahayı ve kardeşimi korumak istemem.

Durun soru sormayın şimdi anlatmaya başlicam aklınızdaki soruları yanıtlicam.
Bundan uzun zaman önce okula ilk başladığım zaman okul için fazla yetenekli olduğum için 1. Senemde mezun oldum ordan takım lideri kısa süre sonraysa anbuya terfi ettim fakat bu olay o kadar iyi değildi o zamanlar uchiha konahayı yok etmek için plan hazırlığındaydı.
Benimse önüme iki seçenek vardı 1.cisi uchihayı savunup klanın konahanın ve en önemlisi kardeşimin ölümüne sebeb olucaktım.
2.cisi ise uchihayı yok edip kardeşimi koruyacaktım bakın uchiha benim klanım ama kardeşim herşeyim hokageden emri aldıktan sonra o gece klanımdaki herkesi öldürdüm biri hariç biricik domates kardeşim sasuke bana verilen emir tüm uchiha içindi fakat ben canımdan hayatımdan cok sevdiğim kardeşime zarar veremezdim en azından fiziksel bir acı ama neye yarar kalpteki acı cok daha büyüktü .
Bolt: peki hokage neden uchihayı yok
Etmeni istedi amacı neydi uchiha ne yaptı? Tam olarak açıkla ki sana inanalım.
Sarada: evet ne planı yok etmek derken
Itachi: O zamanlar klan nefret ve nefislerinin kontrolündeydi köyde sözlerinin daha cok geçmesinimesini ve daha da iyi bir pozisyon istiyorlardı fakat hokage bunu redetti zaten olabilicek en iyi yerdeydik ama uchiha bunu kabul etmedi ve konahayı yok ettmek ve insanları kontrol altında tutmak istediler lakin böyle bir şey olacağını hisseden donzo hokageden klanın tehtid haline gelmeden yok edilmesini talep etti hokage kabul etmedi ama başka seçeneği kalmayınca emri verdi.
Bu emir için klanın içinden biri olmalıydı ehh tabi bir tek ben vardım.
Bu yü-
Sasuke( geçmişteki):  Bunların he-hepsi benim ve konaha için miydi? It-itac- itachi.
Itachi: Sasuke O¤O

Sasuke bunu dedikten hemen sonra yanımızdan koşarak uzaklaştı bende peşinden.
Itachi: SASUKEEEEE
DURR LÜTFENN
SASUKEEEEEE
sasuke: Bunları benim için mi yaptın?Bilmiyor muydun hain olucağını senden nefret ediceği mi?
Itachi: Biliyorfum hemde her şeyi ama ben sasuke ben.
Sasuke: Sen hiç düşündün mü? Her- her gün canımdan cok sevdiğim abimim benden nefret ettiğini beni òldürmek istediğini düşünüp tüm gün boyunca ağladığımı ama göz yaşlarımı kimseye gösteremdiğimi.  Ve ve senden nefret edemediği mi onca yaptığın şeye rağmen.
Itachi: Sasuke beni dinle
Sasuke: asıl sen beni dinle itachi.
Ben hergün senin geliçeğini umdum her şeyin bir şaka olduğunu söylemeni bekledim. Ama gelmedin hergün umudumu yitirmeden bekledim bugün bile bekliyorum ama cok farklı şeyler duydum abimin benim için yaptığı fedakarlıkla hayatını mahvedişi abi sen daha kac yaşın dasın ki? Ben söyliyim 21 yaşındasın ve taşıyamiyacağın bir yük taşıyorsun. Bana izin vermedin sana yardım etmem için sana yardım ederdim klanı yok ederdim sırf senin yanında olabilmek için abi eskisi gibi tekrar gülmek istiyorum ama artık gülemiyorum senin yüzünden.

Daha fazla dayanamayıp ağlamaya başladım
Itachi: sasuke beni dinle lütfen ben b-b-ben
Sasuke: Seni daha fazla dinlemicem. Gelme artık peşimden itachi senden daha cok nefret ediyorum artık git GITTT .

Ayaklarım bana ihanet etti daha fazla ilerliyemiyordum. Sadece 'sasuke beni dinle' diye tekrarlıyordum.
Son bir umutla desimin cıktığı kadar
Bağırdım.
Itachi: SASUKEEE BENIIII DINLEEEE.
LÜTFENNNN.

Ama işe yaramadı artık onu göremiyordum.

Naruhina:geçmişe yolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin