Birkaç dakikadır koşuyoruz offf çok geç kalmıştım.Biranlığına gözüm gelecekteki hallerimize takıldı nedense çok mutlu ama korku içinde olduklarını görebiliyorum.
Sasuke:Aaaa...Bu da ne böyle?!😲
Lanet olsun konahakugare köyünden gelen şu çocuk Gaara tuhaf bir canavar dönüşmüştü.
Gelecekten gelen ustunkonhachi ve ben tuhaf fakat gülüyorlardı şu an biz yardım etmek yerine bunlar gülüyor.
Neden güldüklerini merak etmiştim.
Sasuke:Heyyyy.mallar.neden bize yardım etmiyorsunuz sonuçta Gelecekten geldiniz.Bizden daha güçlüsünüzdür.
G.N:Bu bizim savaşını değil.Ne bu savaşa nede başkadır olaya dahil olabiliriz.
Tuhaf ama gerçek bunları söylerken yüzünde ciddi bir ifade vardı.
G.S:Seninde dediğin gibi çok güçlüğü senin tahmininde bile çok istesek Gaara ve shikakuyu anında yere sereriz.
Madem bu kadar güçlüler neden bize yardım etmiyorlar.
Naruto:(bağırarak)O kadar güçlüseniz bu kanıntlayın.
Yoksa tam aksine çok mu zayıfsınız.Gelecekten gelen hallerimize Naruto yu kafaya takmamışlardı bile.
G.N:Bence burda konuşmak yerine kendinizi hazırlayın daha kötüsü geliyor.
Naruto sasuke:d-daha kötüsü mü!?
G.S:Evet birazdan başlıcak.
Ne birazdan başlıcak.
Naruto:n-ne birazdan başlıcak.
G.S:Jinjuhurikinin bijuu yu tamamen serbest bırakması.
G.N:Yani kısaca Gaara bu halinden 1000 kat daha korkutucu ve güçlü olacak.
Ne ne ne bu haldeyken bile çok güçlü daha ne kadar güçlü olabilir ki?!😖😫
Naruto:Söylediğiniz gibi daha güçlü olacaksa onu nasıl durduracağız sasuke -tebayo.
Sasuk:bilmiyorum şu oyoji lere sor.
G.S:Naruto sende biliyorsun ki Gaara daki bijuu dan sendede var kyubinin gücünü istemelisin.
Naruto:Tabi o da vericek ya.😭😖
Dediklerinden pek birsey anlamadım. Naruto nun içinde ne var.
G.N:Sasuke sendede Sharingan var bu bijuuların tek zayıf noktası.
sharingan mı ne sharingan bu canavarı yenebilir miki?
G.N:Kendine güven sonuçta bizde bijuuyla karşılaştık ve onu veya onları yendik.
Moral konusunda hala birsey kaybetmediğini bilmek güzel.
Sasuke:haklısınız hadi Naruto gidelim.
Bu arada ustunkonhachi hala moral vermek konusunda iyisi
G.N:Biliyorum😈