Sasuke wtf

222 6 0
                                    

İtachi reisin ağzından
Wtf ...hay amk narutosu porralı açık bırakmış benim salak küçük gerçi şuan benden büyük olan kardeşim portala düşmüş 😖😫hay allahım onca şeyi boşa mı yaptım?
İtachi: Taşa can veren allahım nenim salak kardeşime beyin ver.
G.N:hahahaaaaaa
G.S:hırrrrrrr(öfkeden hırlıyor)
İtachi:Aptal arkadaşına daha büyük bir brçeyin ver.
G.S:hahhaaaaa
G.N:ha.ha.ha(alaycı bir şekilde)çok komik😝
Pezevenkler ikisindede beyinden eser yok
İtachi:İnanamıyorum...imkansız olmalı...bu kadarcık beyni olmayan birinin nasıl ağabeyi olabilirim...[olmuşsun ne tapalım ayrıca biz mi dedik sasky için canını ver.
İtachi:pişmanım yazar-chan onca şey taptım oysa ühüüü😢😭

ÇOK GEÇ İTACHİ]

G.S:Çok kırıcı oluyorsun ağabey
GN:aynen ya...senden beklwmezdim
Itachi:ben de beklemezdim...ben çocukluğumu senin için bırakıp akatsykiye katdım ve konohada bir hain olarak tanımdım.
G.S:Ben mi sana söyledim?git benim için klanı nı yok et sonra akatsukiye katılıp hain olarak tanın.
Sasuke:Wtf....ne oluyor anlamıyorum benim için k-klanı yok etmek mi?
Ben sasukenin yabçnımızda olduğunu o an farkettim be kendşme lanet okudum sanki dünyaya pota kırmak için gelmişim.
İtachi:sen yanlış anladım aptal kardeşim.Seni öldüreçeğim seni öldürmr mi istemi...
G.S&G N:istemiyorsan bana kin duy,nefret et ve umutsuzluk içinde hayata tutun benimle aynı gözlere sahip olduğunda da karşıma cık.
G.N: itachi-one-san artık ezberkedik ya uffffff acıdı

Kafasına bir tane geçirdim sana ne lan burda ben konuşuom...
G.S:Nardo haklı.... OMG... Wtf ...ben narutoyla aynı fikirdeyim omg😲

Onada geçirdim ...
G.S:yavaş yavaş gören adam oldürür sanar...
Sasuke:Yeterrrrr...
Aman tanrım didim
Sasuke:biri soruma artık cevap versin itachi neden klanı benim için öldürmüş?
Yeni mi aklına geldi amk çocuğu
Heeeee. ..ayrıca kim demiş anlatacağımı.
G.N:Ben anlatırım...
Heeeeeeee.... sen kim köpek
İtachi:Sus lan
(Gelecekten gelen nardo herşeyi anlatır)


Tanrı cezanı vermesin nardo sasuke tekrar dan pert demicem çünkü bayıldı.offffg bu çocuk çok zayıffff tabi duygusal acıdan😧

Naruhina:geçmişe yolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin