sadece team7:♥♥♥♥

445 11 1
                                    

Gelecekteki sasukenin ağzından
  Narutoyu görmem lazımdî çünkü zaman-mekan jutsusu yapılmıştı konahaya yola cıkıyordum birden önümde bir portal açıldı ve ona doğru çekilmeye başladım.
***
G.S:Bekliyorum!
G.N:Olay şöyle oldu ben zaman-mekan jutsusunu kullanmak ve özlem çektiğim kişileri görmek istedim bu yüzden bu jutsuyu yapltım.x-(
G.S:Peki neden jutsuya dair izleri silmedin sonuçlarınî biliyorsun.
G.N:Evet bunuda açıklıyabilirim-tebayo.
G.S:Tabi vardır (alaycı bir sekilde söyler)
G.N:ahhh..sasuke herneyse aslında jutsuyla ilgili herşeyi silecekken (team7 yi oaşaret eder)onları kaşımda buldum.
Ben narutonun işaret erriği yöne baktım olamaz bu dobe gelir gelmez herşeyi belli etmiş bunun bizi etkiliyeceğini bilmiyor mu?
G.S:Dobe..dobesin sen gercekten naruto.
Ben narutoya küfürler savurmaya başlıcaktim ki bana ağzı sulana sulana bakan sakurayı gördüm içindem işte şimdi yandın demeden eddemedim.
Geçmişteki sasukenin ağzından
Şaka gibi bir şey bu iki kişi gelmiş gelecekten geldiğini söylüyor buda yetmezmiş gibi naruto ve ben olduğumuzu söylüyor.Kakaşhi sadece bize inanmamızı onların gelecekten geldiğini bildiğini ve onlara inanın demişti. Hala da narutodan bir cıt yoktu ne aldu şimdi mi susuyor. Ona neden konuşmuyorsun bakışı attım.
Naruto:.....
Sanırım hayla oda olup biteni anlamamıştı.
Sakura
Kyaaa şimdi bu sasuke-kunun geleçekteki halimi çok yakışıklı.
G.S:Sakura bana öyle bakmayı kes korkuyorum...kusura bakma aslında gelecekteki sen böyle yapınca nedense ardından acı geliyor.
Bu beni üzmüştü.

Naruhina:geçmişe yolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin