BAB6

77 5 2
                                    

     "GOOD MORNING FAKHRUL! GOOD MORNING JAE! GOOD MORNING HYUNG(abang)!"  kata Mark sebaik sahaja tiba di office mereka.

" Yea morning, dah breakfast? " tanya Fakhrul(rul) . 

" Dah! " jawab Mark. 

"Oh ya Hyung(abang), nak ubat pening kepala " kata Mark lagi.

" Why? pening ae?" tanya Jae. Mark mengganguk perlahan.

" sejak bila? " tanya Jae lagi.

" pagi tadi, mungkin tak cukup tido kot" 

" Haa tu laa siapa suruh main game sampai tengah malam? " sindir Fakhrul sambil membelek belek kertas.

" Alaaa hyung pun main sampai tengah malam, dia okey je?" kata Mark.

" Because hyung  ni professional " kata Han tersenyum melihat Mark mengerutkan dahinya.

" ceh tu sebab dia tak main game malam tadi, professional la sangat " jawab Jae membuatkan Mark menjeling Han yang masih sibuk dengan handphonenya.

" Hmm so are you okey Mark?  we have to go now " tanya Fakhrul bimbang akan keadaan Mark.

" Don't worry, i'm okey, lagipun kita kan ada doctor kat sini, kan hyung kan?" kata Mark melihat ke arah Han. Han hanya menggeleng lemah.

" Tak habis habis hyung hyung hyung, dia bukan abang kau pun" marah Jae.

" excuse me sir, kau tu 24 jam dengan Fakhrul boleh pulak pahal? " marah Mark.

" aku- "  jawab Jae tidak menghabiskan kata-katanya kerana

 seseorang telah membuka pintu

"Oh boss, you're here" kata Fakhrul lalu berdiri diikuti Han,Mark dan Jae.

" Ya and please do not call me boss , just call me uncle please." jawab 'boss' itu lalu duduk.

"Dah dah duduk la" katanya merasa bersalah melihat mereka berdiri.

" Thank you uncle Willson" kata Mark. Willson hanya tersenyum.

"hm kamu semua apa khabar? i'm so sorry sebab tak dapat nak melawat kamu semua, tahu-tahu jela uncle ni busy sangat dengan kerja,sedar tak sedar dah dua tahun uncle tak melawat kamu semua right?" katanya membuka bicara.

" Kami sihat je, uncle macam mana?  " tanya Jae sopan.

" Oh baguslah tu, kerja-kerja jugak kesihatan jangan dilupa, btw uncle pun  sihat macam selalu hahaha" 

" Oh syukurla uncle sihat, tapi uncle buat apa kat sini " tanya Jae

" oh uncle datang sebab empat orang buat perempuan yang kita cari 2 tahun lepas tu."

" kenapa dengan dorang?" tanya Fakhrul

" Kamu semua kena bawak dorang balik kat WLIES AS SOON AS POSSIBLE"

" Hm why? " tanya Han keliru.

" Dorang dalam bahaya, ZPA GROUP dah tau pasal dorang"

" ZPA GROUP? musuh ketat WLIES? How can? macam mana dorang tau? " tanya Jae hairan.

" Spy ZPA ikut kamu semua tangkap ANNE masa tu, pastu dengan tak sengajanya spy ZPA tu tertengok dorang " 

" Damn it! i will kill that spy! " marah Mark.

" Mark... jaga mulut tu " tegur Fakhrul

" Uncle teruskan " pinta Han

" So uncle nak kamu semua jadi bodyguard dorang. Ni arahan ! " kata Willson tegas.

YOU'RE MINE [ROMANCE&MYSTERY]Where stories live. Discover now