Este 11:40, cred că pot să plec spre parc. Nu vreau să-l fac pe noul meu prieten să aștepte.
Dau să ies din casă, când îmi aud telefonul sunând. E Carlo, unul dintre prietenii și unul din membri găștii mele de la liceu. Îi răspund:
- Alo, Carlos! Ce e, s-a întâmplat ceva important?
- Alo, Josh! Nu, doar că am aflat că ți-ai făcut un nou prietenaș, tocilarul din primul an.
-Ah, da! Și ce dacă?
- Josh, poate vrei să-ți amintesc că "domnia" ta în fruntea găștii noastre și locul tău în gașcă atârnă de un fir de ață, nu?
- Și ce treabă are asta cu el?
- El nu e unul de-al nostru, nu te poți împrieteni cu cine vrei tu!
- Carlo, ai grijă cum vorbești! Nu uita că totuși nu ești tu șeful în gașcă.
- Nu sunt, dar chiar vreau să aflu reacția celorlalti în momentul în care vor afla că ești prieten cu un tocilar.
- Nu vrei să te pui cu mine!
- Mai vedem noi! Hai, pa! Vorbim la întâlnirea găștii de diseară.
Închide apelul înainte ca eu să mai zic ceva. Sunt nervos și trist în același timp. Ce e rău în faptul că am ales să-l am drept prieten pe el? Că am ales să-l protejez? Să-i fiu aproape?
Stau, pus pe gânduri și mă gândesc. După multe gânduri, m-am decis... Va trebui să-l îndepărtez de mine.
Aleg să nu mai merg în parc, deși știu că o să-l rănesc, dar poate e mai bine așa.
Mă pun în pat și trag un pui de somn.
Sunt trezit seara de un sunet al telefonului, primisesem un mesaj. Era Ty... Mi-am făcut curaj și l-am citit.
" Hey, Joseph.
Dacă ăsta a fost doar unul dintre planurile tale de a mă păcăli să cad în capcana ta, să știi că m-ai rănit. Am avut încredere în tine și tu mi-ai ruinat-o. Te-am așteptat ca un prost mai bine de o oră și tu nici măcar nu te-ai sichisit să dai un semn amărât. Dacă mă anunțai că nu poți, te înțelegeam, dar așa chiar nu pot. Îmi pare rău doar de faptul că am fost așa naiv. Te rog să nu mă mai cauți."Auuuu.. Sărăcuțul de el. Mi-e așa milă de el, a avut încredere în mine iar eu i-am rănit sentimentele.
Josh, trebuie să-l îndepărtezi, trebuie să-l îndepărtezi!!!
Încep să-i tastez și trimit mesajul:
"Nu mă interesează de tine, nu știu ce inchipuiri ți-ai făcut tu, dar eu nu am nimic cu tine".
Doamne, de ce fac asta? De ce-l rănesc mai mult? Merită asta?
Pun capul în pernă și strig cât mă țin plămânii și îmi aduc aminte că am o " ședință " cu gașca mea. Mă pregătesc, apoi încet și trist, plec...
CITEȘTI
UNFAIR LOVE
Любовные романыViața poate fi uneori nedreaptă, dar ce se întâmplă în momentul în care iubirea este? Tyler şi Joseph sunt doi băieți diametral opuşi, dar când un firicel de dragoste se infiltrează în sufletul unuia, iar celălalt îl induce în agonie...