Sunt un prost

24 5 0
                                    

E luni dimineața, a trecut și acest weekend împânzit de răutăți. Cum puteam să cred că pot să mă împrietenesc cu tipul cel rău al școlii? Cum am putut să cred că tocmai el va fi cel care va reuși să mă ajute să scap de temerile mele în privința liceului? De ce mi-ai făcut asta Joseph? De ce? De ce mi-ai dat speranțe false? De ce m-ai făcut să cred că-mi vei fi prieten?

Toate acestea erau gânduri ce îmi treceau prin minte, nelăsându-mă să dorm întreaga noapte. Când ceasul arată ora 7:00, mă apuc să fac un duș, apoi mă îmbrac cu ceva haine, repede. Merg spre bucătărie, o salut pe mama, nu aștept să-mi răspundă sau să poată să mă întrebe ceva deoarece am luat-o la fugă și m-am oprit abia jos, în fața blocului.

Stai un minut să respir, apoi plec cu pași lenți și greoi spre liceu, acel loc unde, din păcate, trebuie să merg din nou.

Ajung în fața liceului, îmi fac curaj și intru pe poartă, grăbindu-mă spre sala de clasă fără ca cineva să mă poată vedea.

Când credeam că am scăpat, chiar la etajul unde se afla clasa mea, îl văd pe Joseph ținându-se de mână și sărutând o fată. Instant mi-au dat lacrimile și am fugit spre ieșire, sper că nu m-au observat. Ies pe poarta liceului fără ca măcar să-mi pese de portar sau de ceea ce avea să urmeze, gândindu-mă doar la câteva întrebări: Oare acesta este motivul pentru care nu s-a putut întâlni cu mine? Oare de ce am reacționat așa? De ce-mi pasă așa de mult de el? De ce simt că sunt gelos?

UNFAIR LOVEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum