Marinette'in Ağzından:
Neredeyim ben? Etraf karanlıktı. Birden Tikki'nin gittiği aklıma geldi. Gözümden yaşlar dökülmeye başladı. Birden tatlı bir ses duydum.
E(milie): Merhaba Marinette.
Arkama baktığımda Adrien'ın annesi karşımda duruyordu.
M: M-m-merhaba Bayan Agreste?
E: Galiba nerede olduğunu ve benim neden burada olduğumu merak ediyorsundur. Şu an uyuyorsun ve rüyadasın.
M: Rüyada mıyım?
E: Evet. Biliyorsun ki Hawk Moth mucizeni almayı başardı.
Dizlerime çöktüm ağlamam çoğaldı.
E: Sorun yok tatlım. Ben sana yardım etmek için buradayım.
M: A-ama nasıl?
E: Uğur Böceği ve Kara Kedi gerçekten birbirini seviyorsa bu bir güç doğurur.
M: Ne gibi bir güç?
E: Eğer iki mucize de sahibindeyse bu önemli bir anda mutlak mucize oluşturabileceğiniz anlamına gelir. Bu çok özel bir güçtür.
M: Peki bir kişinin mucizesi alındıysa ne olur?
E: İşte o zaman diğer mucize alınan mucize geri alınana kadar geçici bir klon yaratabilir.
M: Bu nasıl olacak?
Bayan Agreste konuşamadan ben uyandım.
Adrien'ın Ağzından:
Marinette 1 buçuk saattir uyanmamıştı. Ailesine ve Alya'ya haber vermiştim. Alya ile birlikte Nino da geldi. Benim halimi görünce daha fazla korktular. Bana ne olduğunu sordular. Sadece akuma diyebildim. Onlarda üstüme fazla gelmeyip beklemeye başladılar. Gömleğimde Plagg'in ağladığını hissediyordum. Sonuçta Tikki gitmişti. Birden doktorun sesiyle kendime geldim.
D: Bayan Dupain uyandı.
A: O-onu görebilir miyiz?
D: Tabii ki. Darbeler yüzünden vücudun kendini toparlaması uzun sürdü. Bir de üzüntüden de yorgun düşmüş gibi.
Hemen odaya gittik. Önce ailesi girdi. Biz dışarıda bekliyorduk. Kapı açılınca koşarak içeri girdim. Alya ve Nino da arkamdan geldi. Hemen Marinette'in yanına gidip elini tuttum. Ağlamaya başladım. Her şey benim yüzünden olmuştu.
A: Ç-çok üzgünüm Marinette daha önce gelmedim. B-ben daha önce gelseydim belki-
Marinette eliyle ağzımı kapattı, Alya ve Nino'yu göstererek.
M: Bunları daha sonra konuşalım tamam mı? Sonuçta iyiyim değil mi?
Ne kadar kötü şey olsa da o her zaman iyi tarafını görüyordu. Alya ve Nino ile konuştu.
Al: Sizin özel olarak konuşacaklarınız vardır. Biz çıkalım.
Marinette Alya'ya gülümsedi. Onlar çıktıktan sonra konuşmamı devam ettirdim.
A: Daha önce gelseydim Tikki burada olacaktı ama ben ne yaptım? Aptal bir sebepten dolayı evime gidip umursamaz bir şekilde telefonu kapatıp uyudum. Sadece uyudum. Sen acı çekerken ben uyuyordum. Ben-
Lafımı Marinette'in sarılması kesti.
M: Şu an bunları düşünme. Olan oldu artık. Bunlar senin suçun değil.
A: Hayır benim suçum. Ben telefonuma baksaydım Tikki burada olacaktı. Benim yüzümden. Her şey benim yüzümden.
Ağlayan Plagg'i gösterdim. Marinette bir eliyle elimi bırakmadan diğer eliyle Plagg'i aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Mucize (Miraculous) [Tamamlandı]
FanfictionSevgi iki kişinin içindeki mucizeyi ortaya çıkarıyor ve mucizevi bir aşk başlıyor. *Bu kitabın çoğu 2. sezon çıkmadan önce yazıldı.*