M: Tamam sıra bizde.
A: Çalıştığımız gibi rahat ol.
Derin bir nefes aldım ve sahneye çıktık. Tek yapmam gereken rezil olmamak.
Müziğin sesi ile dansımıza başladık. Sanki önümüzde bir sürü kişi yokmuş, sadece Adrien varmış gibi düşündüm ve bu işe de yaradı.
Göz açıp kapayıncaya kadar müzik de dansımız da bitti. Bittiğini alkışların sesi ile anladım. Selam verip arkadaşlarımızın yanına gittik ve balonun keyfini çıkarmaya başladık.
Al: Kızım bu mükemmeldi. İçinde bir balerin olduğunu bilmiyordum.
M: Ben de bilmiyordum ve bence zaten yok.
A: Saçmalama prenses, kesinlikle çok iyi dans ettin. Kazanırsak senin sayende.
M: Evet çünkü tek başıma dans ettim de mi (!) Kazanırsak benim değil senin sayende.
N: Kazanırsanız ikiniz sayesinde. Uyum olmadan dansın olmayacağını biliyorsunuz. O yüzden bunu tartışmayı kesin lütfen.
Balonun sonlarına doğru müzik durdu ve biri konuşmaya başladı.
X: Dans yarışmasının birincilerini açıklamadan önce yapılan bir değişiklikten bahsetmek istiyorum. Bu sene Kral ve Kraliçe dans yarışmasını kazanan çiftimiz olacak.
C: Saçmalık, bu tamamen saçmalık! Hepinizi babama şikayet edeceğim! Kraliçenin ben olmam gerektiğini hepiniz biliyorsunuz!
Chloe asla büyümeyecek.
X: Öhöm, ikinci olarak yarışmayı kazananların ödülünün şehir dışında bir haftalık tatil olduğunu biliyorsunuz.
Arkadan sabırsız ve sinirli biri konuştu.
Y: Evet biliyoruz, artık birinciyi açıklayacak mısın? Yoksa ben hayatıma ağaç olarak devam edeceğim.
Birkaç kişi buna güldü. Konuşmayı yapan öğrenci ise iç çekti ve elindeki kağıdı açtı.
X: Sizin oylarınıza göre dans yarışmamızın birincileri... Adrien ile Marinette!
Oha oha oha!
Adrien ile sahneye çıktık ve herkese teşekkür ettik.
X: Kral ve kraliçe tacı da sizin oluyor.
Neden böyle bir şey var ki? Çok saçma.
M: Şey biz... taçları kabul etmiyoruz.
X: Ne, neden?
Adrien ne düşündüğümü anlamış gibi görünüyordu.
M: Çünkü iki kişinin bunu alması saçma. Ben buradaki herkesin bu tacı hak ettiğini düşünüyorum.
Salondan büyük bir alkış sesi koptu. Bazı kişiler ise bize kınayan gözlerle bakıyordu. Hatta arkadan birinin "Şov yapmayı kesin de tacınızı alın!" dediğini bile duydum. Bazen insanların neden bu kadar kötü düşünceli olduğunu hiç anlamıyorum.
Balonun bitmesine çok az kalmıştı ve çoğu kişi çoktan gitmişti. Biz de artık gitmeye karar verdik.
Al: Zaten sizin kazanacağınızı biliyordum. Sürpriz olmadı.
N: Sizi tekrar tebrik ederiz.
A: Teşekkürler ama aslında ödülü size hediye etmek istiyoruz.
Al: Ne?!
N: Kabul edemeyiz sizin dinlenmeye ihtiyacınız var.
Al: Evet Uğur Böceği ile Kara Kedi'nin tatile ihtiyacı var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Mucize (Miraculous) [Tamamlandı]
FanfictionSevgi iki kişinin içindeki mucizeyi ortaya çıkarıyor ve mucizevi bir aşk başlıyor. *Bu kitabın çoğu 2. sezon çıkmadan önce yazıldı.*