Chloe

658 44 10
                                    

Al: Neden açmıyor anlamadım. Ben bir yukarı bakayım.

A: Biz de gelelim belki bir şey olmuştur.

Al: Tamam gelin. Gerçekten merak ettim. Umarım bir şey olmamıştır.

M: Umarım.

Birlikte yukarı çıktık. Alya'ların odasına geldiğimizde Alya zili çaldı. Kapı çok geçmeden açıldığında karşımızda takım elbiseli bir Nino duruyordu.

N: Neredeyse 3 yıldır birlikteyiz. Ben de sana böyle bir sürpriz yapmak istedim.

İçeriye göz attığımda çok romantik bir havası olduğunu fark ettim. Onlar için masa bile hazırlamış.

Al: Seni merak ettim şapşal.

N: Ama şimdi?

Al: Ama şimdi hepsini unuttum ve seni affediyorum.

Adrien'ın koluna girdim ve onlara seslenmeden oradan uzaklaştık.

M: Yaa çok tatlılar.

A: Evet öyleler ama keşke Nino bize haber verseydi.

M: Tamamen sürpriz olmasını istemiş olmalı.

Odamıza gittik ve akşam yemeğini odamıza çağırdık.

A: Şu an hemen romantik bir şeyler bulamam ama değişiklik olsun diye Kara Kedi'ye dönüşebilirim.

M: Gerek yok şapşal kedi.

P: Evet gerek yok ben zaten sizin oyuncağınız değilim.

T: Sana öyle diyen olmadı.

P: Sen karışma yine.

M: Hadi kavga edip bu anı bozmayalım. Peynir ve kurabiye?

T ve P: Olur.

Akşam yemeğimizi yedikten sonra koltuğa geçtik ve televizyon izlemeye başladık.

A: Hiç kavga sesi duymuyorum.

M: Ben de.

Koltuktan kalkıp etrafa bakındım ve çok tatlı bir manzara ile karşılaştım. Plagg ile Tikki birlikte uyuyakalmıştı.

A: Onları buldun mu?

M: Evet. Birlikte pufun üstünde uyuyakalmışlar. Çok tatlı gözüküyorlar.

A: Sabahtan beri kediyle köpek gibi kavga ediyorlardı ve şimdi birlikte uyuya mı kalmışlar?

M: Galiba kediyle uğur böceği gibi demek istedin.

A: Aa aynen evet. Kara Kedi'yle Uğur Böceği gibi.

Kıkırdadım. Evet aynı bizim gibi.

M: Sonuçta onlar yüzyıllardır birlikteler. Alışmış olmalılar.

A: Haklısın. Biz de aylardır birlikteyiz ama ben sana çoktan alıştım bile.

M: Yaa.

Yeniden koltuğa gittim. Yorulup koltuğa yattığımızda bir süre sonra uyuyakalmışız. Evet güzelim kocaman yatak varken koltukta uyuduk.

ERTESİ GÜN

İlk olarak ben uyandım. Alışılmadık bir durum. Adrien'ın üstünde uyumuşum. Bu sıkışık yerde nasıl uyuduysak? Televizyon da otomatik olarak kapanmış olmalı.

Adrien hala uyuyordu. Ben de onu uyandırmak istedim.

M: Kedicik artık uyanma vakti.

A: Purr.

İçimdeki Mucize (Miraculous) [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin