Biz birbirimize bakarken Nathalie kapıyı açtı. Listesine bakarak konuşuyordu.
Na: Adrien okul için kalkman gerekiyor. Aynı zamanda senin fotoğraflarının olduğu dergi de burada.
Dergiyi odadan içeri doğru uzattığında bizi gördü. Çok utandım.
Na: Buraya bırakıyorum Adrien. Müsait olunca aşağı inin.
Kapıyı hemen kapattı.
Okul için eve gitmeliyim ama bilin bakalım kimin üstünde büyük gelen bir kıyafet ve altında da pijama var? Aa tabii ki de ben.
Adrien bana baktı.
A: Galiba Nathalie'den kıyafet istememiz gerekiyor.
M: Ve yanlış anlamamasını.
Yataktan kalkıp dergiyi aldı.
A: Dergiye bakmak istemez misin? Kapağında biz varız.
M: Kapağında biz mi varız?!
Vay canına cidden güzel çıkmışız ama dergi kapağında olmak, bu benim için çok büyük bir şey.
M: Bu mükemmel bir şey ama yine de kendi çabalarımla çıkmak isterdim.
A: Aslında zaten öyle yapmışsın. İçinde ''Gabriel Agreste, Adrien Agreste'in sevgilisi olan Marinette Dupain-Cheng'in tasarımlarını çok beğendiği için fotoğraf çekimininde onun tasarımı olan kıyafetleri kullandı. Bu kız hem Adrien Agreste'in sevgilisi olarak hem de tasarımları ile şu an gündemi kasıp kavuruyor.'' yazıyor.
M: Bu muhteşem!
Ona kocaman sarıldım.
A: Sen muhteşemsin.
M: Biz muhteşemiz.
P: Tamam muhteşemsiniz. Artık uzatmayın.
T: Plagg! Neden bu anı bozuyorsun?
P: Çünkü neden uzatsınlar?
İşte kwamilerimiz olunca da böyle yaşıyoruz.
M: Okula gidebilmem için üstümü değiştirmem gerekiyor. Eve gitmeliyim. Bu yüzden dışarı çıkarken altımdaki pijama yerine bir pantolon giymeliyim.
A: Bir pantolon geliyor.
En azından altıma bir şeyleri kırık elimle giyebiliyorum. Adrien arabasıyla beni eve bıraktırdı. Annemgile gözükmeden sessizce odama çıkıyordum ki...
S: Marinette?
M: Efendim anne?
Aşağı inmeden cevap verdim.
S: Günün nasıl geçti kızım?
M: Çok güzel anne. Okul için üstümü giymem gerekiyor.
Hemen saçımı topuz yaptım ve üstüme boğazlı kolsuz bir tişört ile kot bir şort giydim.
Hazırdım. Okula erken gitmenin garipliği ile yola koyuldum. Alya'ya çıkıp çıkmadığını sordum. Daha çıkmamış. Onunla birlikte yürümek için onun evinin olduğu taraftan yürüdüm.
Al: Günaydın Mari. Vay bugün çok güzel olmuşsun.
M: Günaydın. Teşekkür ederim. Abartma canım her zamanki gibi aynıyım.
Alya telefonundan Adrien ve benim dergideki fotoğrafımı gösterdi.
Al: Bu da ne demek oluyor?
M: Adrien'ın yanına gidince beni de fotoğraf çekimine aldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İçimdeki Mucize (Miraculous) [Tamamlandı]
FanfictionSevgi iki kişinin içindeki mucizeyi ortaya çıkarıyor ve mucizevi bir aşk başlıyor. *Bu kitabın çoğu 2. sezon çıkmadan önce yazıldı.*