Bu sefer siz bir şarkı bırakın Erez ve Sinemis'e.
Paragraf arası yorumları da unutmayın.
(1 Ay, 10 gün sonra.)
Anonim: Böyle düşündüğünü söyleme sakın bana. Eğer böyle düşünüyorsan... Geçirdiğimiz onca aylar bir boka yaramamış demektir.
Anonim: Ulan kimseye anlatmadıklarımı anlattım sana.
Anonim: Sana sığındım!
Anonim: Sende umut buldum!
Anonim: Ve sen...
Anonim: Yine de o kadar yorgunum ve küskünüm ki herkese...
Anonim: Anlatmaya bile halim yok.
Anonim: Evet seni kandırdım. Seni aslında sevmiyordum. Arkadaşlarımla da senin hakkında ne kadar aptal olduğunu konuşuyorduk. Hatta biliyor musun, ailem mükemmel bir aile. Her haftasonu beraber balık tutmaya ya da mükemmel aileler neler yapıyorsa ondan yapıyoruz.
Anonim: Çünkü ben orospu çocuğuyum!
Anonim: Evet iyi ki arkanda bir enkaz bıraktın.
Anonim: İyi ki harabenin üzerine bir duvar daha yıktın.
Anonim: Çünkü ancak o zaman anlardım bir daha kimseye güvenemeyeceğimi.
Anonim: Teşekkür ederim Erez.
***
Erez: Neden kaldırdın lan engeli? Neden şimdi geldin o zaman? Ne boklar karıştırıyorsun?
Anonim: Bir şey karıştırdığım falan yok!
Anonim: Alıştım artık insanların yargılarına. Takmıyorum pek. O geçen bir ayı geçkin gün önce söylediğin sözden daha farklı bir şekilde acıtamazsın beni. Anla artık.
Erez: Anonim... Bir bok anlatmıyorsun, anlamamı bekliyordun.
Erez: Müneccin değilim amk! Nasıl anlayayım?!
Erez: Yeter lan!
Erez: Anlat o zaman! Ne yaptın o bir buçuk ay boyunca?! Ne yaptın?! Güldün mü? Ağladın mı? Dayak mı yedin, sinirlenip srn mi dövdün?!
Erez: Şu an yine bana gülüyor musun?!
Erez: Arkamdan sövüyor musun?!
Erez: Anlat artık!
Anonim: Güldüm.
Anonim: Gülüyorum.
Anonim: Hep güleceğim.
--SON--
Nasıldı? Yorumları alalım?
Bu arada diğer hikayeme de bakar mısınız? Beğenirsiniz yani eğer bu hikayeyi beğeniyorsanız.
Bence bir bakın. Hepinizi bekliyorum oraya.
Oy vermeyi de unutmayın pls.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Etkisi (BY) / Texting
Short Story(Tamamlandı) * Erez: Kız olduğumu nereden biliyorsun? Anonim: Birincisi profil resminde siyah beyaz resim var, sarışın bir de kız var ve sana 'yakışıklı bir erkek çıkmasını isterdim' dediğimde ben kız değilim demedin. Erez: Anonim... Anonim: He, gü...