Selam!
Multi'ye bir şarkı bırakıyorum şarkı çok hoş.
Neyse paragraf arası yorum yapmayı unutmayın!
--BY: 31| Denizsiz Olmaz--
Erez: Anonim...
Erez: Sana asla evimin adresini vermeyeceğim.
Anonim: İstemedim zaten.
Erez: Aferin.
Anonim: İyi.
Erez: Ihım...
(Görüldü. [ÖS 4.58])***
Erez: Moralinin neden bozuk olduğunu anlatacak mısın?
Anonim: Moralim bozuk değil.
Erez: Emin misin? Bence değilsin.
Anonim: Değil diyorum neden anlamamak için ısrar ediyorsun? Kafana girmiyor mu?
Erez: Anlamadım?
Anonim: Diyorum ki, neden bu kadarsıkıyorsun? Bir şeyim yok diyorum, ne diyr uzatıyorsun? Öğrenince eline bir şey geçmeyecek.
Erez: Haklısın.
Erez: Kusura bakma.
Erez: Belki düzeltirim diye düşünmüştüm.
Anonim: Düzeltemezsin.
*
Anonim: Biraz sinirli, biraz da gergindim.
Anonim: Kırdıysam çok özür dilerim.
Anonim: Seni kırmak yapacağım en son hatalardan ama o hataya düştüm, emin ol çok pişmanım.
Anonim: Özürümü kabul eder misin?
Erez: Önemli değil, ben alışığım. :Dasdşaşa.
Anonim: Pekala... Anlatıyorum. Taşınıyoruz. Babamla da bu yüzden tartıştık, itiraaz ettim diye.
Erez: Sinemis... Şu anki evinden taşınsan bir şey değişmeyecek. Sadece konumun değişecek hala İzmir'de olacaksın.
Anonim: Erez...
Anonim: Anlamıyorsun.
Anonim: Bu ev benim her şeyim.
Anonim: Ayrıca,
Anonim: İzmir'de olmayacağım,
Anonim: Ankara'da olacağım.
Erez: Ee, yurtdışına çıkmıyorsun ya?
Anonim: Deniz yok, balıkçı yok, nefes alacak alan yok...
Anonim: Deniz benim dostum. Onu yalnız bırakamam.
Anonim: Deniz benim en yakın dostum. Her şeyimi ona anlattım, oysa sert dalgalarla cevap verdi.
Erez: I-ıhm...
Erez: Hiç kalman için şans yok mu?
Anonim: İtiraaz ettim, yalvardım ama bir işe yaramadı. Anca işini düşünüyor. Anca çok parası olsun istiyor.
Erez: Babam kıraathane işletiyor demiştin. E neden değiltirsin ki?
Anonim: Birkaç hafta önce babam yine anneme eziyet ederken bir komşu görmüş. Polisi falan aramış ama babam her zaman ki gibi yine yırtmış ama komşu sadece polisle işi bitirmemiş, tüm mahalleye duyurmuş. Babam ne kadar itiraaz etse de mahalle babamı kötülemiş. Sevmiyor artık kimse onu. E kıraathaneye de gelen olmuyor haliyle. Gelen olmayınca para, para olmayınca deniz yok.
Erez: Annen yalanlamamış mı? Sen demiştin daha önce babamı savunuyor diye.
Anonim: Annem de yalanladı ama babamla annemin dediği uyuşmayınca ve komşu da kendi gözleriyle gördüğünü anlatınca...
Anonim: Aslında 'oh iyi oldu' diyorum ama deniz konusu aklıma gelimce yine içim tuhaf oluyor.
Anonim: Ben ondan ayrılamam ki...
Erez: Ne zaman taşınacaksınız?
Anonim: Birkaç haftaya.
Erez: Hmm, yeterli bir süre.
Anonim: Ne?
Anonim: Ne için?
Erez: İzmir'e gelmek için.
--SON--
Oy vermeyi unutmayın lütfen.
(Diğer hikayeme de bakın ulan siziwçxşwöc)
-GeceninSonDurağı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebek Etkisi (BY) / Texting
Short Story(Tamamlandı) * Erez: Kız olduğumu nereden biliyorsun? Anonim: Birincisi profil resminde siyah beyaz resim var, sarışın bir de kız var ve sana 'yakışıklı bir erkek çıkmasını isterdim' dediğimde ben kız değilim demedin. Erez: Anonim... Anonim: He, gü...