0553 *** ****: Olmama sebebi ne biliyor musun? (10.40)
0553 *** ****: Annemin, beni bir herif yüzünden terk etmesi. (10.40)
0553 *** ****: Beni -öz kızını- sırf parası var diye evleneceği adam istemediği için daha küçücükken bıraktı. (10.40)
0553 *** ****: Hem, sadece beni değil babamı da bıraktı. (10.41)
0553 *** ****: Ve babam da, o kaltağın aşkına dayanamayıp intihar etti. (10.41)Ağlayarak yazdığım satırları Berkcan'ın cevap vermesini beklerken bir kez daha okuyunca ağlamam daha da şiddetlendi. Yoktu, hiç kimse yoktu. Ağlıyordum, ama kimse duymuyordu, duymayacaktı da. Bomboş bir evde tek başıma yaşadım kaç yıl. Her aklıma geldiğinde ağladım, ağlamam durdu, hıçkırıklarım durmadı. Ben yoruldum, sustum, benim yerime kalbim ağladı. Ama benim yerime bir kez olsun bir insan ağlamadı. Kimse benim acılarımı biraz olsun dindirmek için benim yerime ağlamadı!
Çukulatam: Ağlama, (10.43)
Çukulatam: Bu hayat gidenlerin arkasından ağlamakla geçirilmeyecek kadar güzel. (10.43)
Çukulatam: Böyle konularda insanları nasıl teselli edeceğimi bilmem. Az çok biliyorsundur. (10.43)
Çukulatam: Ben dertleri olan biri değilim, Anonim. O yüzden seni anlamamı bekleme benden. Ama senin acına ortak olmamı bekleyebilirsin. Çünkü olurum. (10.44)instagramım: @tuanaaata