YoonMin - 32

8.1K 717 235
                                    


"Doydun mu?"

Jimin, bakışlarını önündeki yemeğinden çekmeden konuşan Yoongi'yi bir saniyeliğine inceledi.

"Evet hyung.." Küçük genç bakışlarını yavaşça tabağına çevirdi "Teşekkür ederim"

"Siz bir film seçin.." Yoongi hızla ayağa kalkıp tabakları toplamaya başladı.

"Yardım edeyim-"

"Gerek yok" Yoongi sert çıkan ses tonunu biraz yumuşatmaya çalıştı "Siz keyfinize bakın"

---

"Sonunda gelebildin hyung"

Jimin koltuğun en uç kısmına oturan gence kötü bakışlarını fırlattığında Yoongi hafifçe gülümsedi "Filmi başlatalım mı?"

"Peki"

Jimin bıkkın bir şekilde kumandayı eline aldı ve oynatma tuşuna bastı.

Canı sıkılıyordu.

Eve gitmek istiyordu.

Yoongi ondan rahatsız oluyor gibiydi fakat uzaklaşmasına da izin vermiyordu.

Ne yapması gerekiyordu?

"Ben markete gidip bir şeyler alacağım"

Jimin aniden ayağa kalkan gence kocaman açtığı gözleriyle baktı.

"Yah! Marketten yeni geldik!"

"Abur cubur almamışım.."

"Evet.." Jimin'in kaşları hala havadaydı "Bana abur cubur zararlıdır.. Almayalım dedin!"

"Hemen dönerim"

Jimin hızla evden çıkan gencin arkasından ağzı açık bir şekilde baktı.

"Onun nesi var?"

"Ne?" 

Jimin sesini biraz daha yükseltti.

"Kavga mı ettiniz?"

"Hayır?"

"O zaman neden böyle davranıyor Tanrı aşkına!" 

Jimin sinirli bir şekilde yanındaki yastığı koltuğa vurduğunda Hana gözlerini kırpıştırdı.

"Jimin? Yoongi'yi bilmem de.. Asıl tuhaf davranan sensin.."

"Ne?" Jimin anlamsız bakışlarını yanındakine çevirdiğinde Hana derin bir nefes aldı.

"Neden eski kız arkadaşının sevgilisiyle arkadaş olduğunu anlayamıyorum.. Yoongi benim sevgilim.. Farkında mısın?"

Jimin genç kıza bakmaya devam ediyordu. Söylediği şeyler.. 

Doğru olabilirdi.

"O senin sevgilin değil.."

"Ne?" Hana'nın kaşları şaşkınlıktan havaya kalkmıştı.

Jimin yavaşça ayağa kalktı ve donuk bakışlarını genç kıza çevirdi.

"Hyungu seviyorum. O benim için senin sevgilin değil. O.." Jimin derin bir nefes aldı "..o benim için değerli"

Küçük genç son sözlerini söyledikten sonra ceketini üzerine geçirdi ve evden çıktı.

Burada Hana ile baş başa kalmak onu fazlasıyla rahatsız etmekteydi.

Düşünceli genç apartmandan yeni çıkmıştı ki..

Yoongi'nin biraz ilerideki bir bankta oturduğunu gördü.

Jealous! ~ YoonMin ~ Texting √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin