"Jiminah! Bulaşıkları bitiremedin mi?!"
"Geliyorum!"
Jimin elindeki tabağı kendi kendine söylenerek makineye koydu ve önlüğünü çıkarıp sinirli bir şekilde masaya fırlattı.
"Yah!" Jimin salona girer girmez tekli koltukta oturan gence bağırdı "Orası benim yerimdi!"
"İstersen sen de oturabilirsin.."
Yoongi mısır patlamalarını ağzına tıkıştırırken gence bir göz kırpması sunmuştu.
Jimin bakışlarını gençten kaçırarak yatak odasından çıkan kadına gözlerini devirdi.
"Sabahtan beri yatak odamda ne yapıyorsun anne?!"
"Serseri!" Orta yaşlardaki kadın gencin kafasına vurdu "Her yeri dağıtmışsın! Sabahtan beri mutfaktasın.. Arkadaşınla ilgilensene biraz!"
Jimin banyoya doğru ilerleyen kadının arkasından baktıktan sonra Yoongi'ye döndüğünde gencin yeniden ona göz kırptığını gördü.
"Benimle ilgilenecek misin?"
"Bu da ne.." Jimin annesinin koridordan gelip gelmediğini kontrol ettikten sonra sahte bir şekilde bağırdı "Bir sineek!"
Küçük genç eline aldığı yastık ile Yoongi'yi döverken bir yandan da bağırmaktaydı.
"Oldukça sinir bozucu bir sinek anne! Bunu.. Nasıl.. Huh.. Al sana!"
"Yah!" Yoongi gencin elindeki yastığı bir anda çekti "Sinirli bir sinek görmek istemiyorsan otur şuraya!"
Jimin kaşlarını çatıp dudaklarını büzerek ikili koltuğa oturdu ve kollarını göğsünde birleştirdi.
"Yaah.." Yoongi gence seslendi "Bana trip mi atıyorsun?"
Jimin dudaklarını iyice büzüp sinirli bir şekilde omuzlarını silkti.
"Hah!" Yoongi kendi kendine gülüp koltuktan kalktı ve genci gıdıklamaya başladı.
"?!"
Jimin şaşkın bir tavuk gibi gencin kollarından kurtulmaya çalışırken Yoongi sadist bir şekilde genci gıdıklamaktaydı.
"Hyunga trip atmayı göreceksin!"
"Yah!" Jimin gülmeye başladığında Yoongi de gülmeye başlamıştı.
"Öhöm.."
İki genç de koridorda görünen kişiye bakışlarını çevirdiklerinde Yoongi hızla gencin üstünden kalkmıştı.
"Öhöm.." Yoongi bakışlarını karşısındakinden kaçırdı "Sinek.. Evet.."
"Yoongishi.." Orta yaşlardaki kadın koltuğa oturup bacak bacak üstüne attı "Annenlerle mi yaşıyorsun?"
"Hayır efendi-" Büyük genç kadının kaşlarını kaldırdığını görünce devam etti "..anneciğim.. Ben.. Ayrı evde yaşıyorum."
"Anladım.." Orta yaşlardaki kadın anladığını belirterek kafasını salladığında Jimin konuyu dağıtmaya çalıştı.
"İçecek bir şeyler ister misiniz?"
"Ben bira alabilirim.."
"Hyung.." Jimin bakışları ile annesini gösterdi "Şimdi mi içeceksin?"
Yoongi duruşunu düzeltti "Kahve alayım o zama-"
"Ahahaha.. Sorun değil!" Orta yaşlardaki kadın hızla yerinden kalkıp Jimin'e yaklaştı "İstediğinizi içebilirsiniz tatlım! Ne de olsa artık bir yetişkinsin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealous! ~ YoonMin ~ Texting √
Fiksi Penggemar18.11.2017 swagsugamma, mochisexy kişisini ekledi.