Merhabaa ~
Bölüme geçmeden kısaca bir şeyler söylemek istedim.
Bu aralar oldukça yoğundum ve moralimin inişi doların çıkış hızı ile yarışır durumdaydı ajdjsjxjsjd
Fazla baskı yapmadığınız için cidden mutluyum :')
Dünyanın en iyi mochileriiiiii
Umarım bölümü seversinizzz :3 ~
---
"Hyung?""Efendim?"
"Sen de bir ses duydun mu?"
Jimin bir süre bekledi. Ses gelmeyince küçük genç yeniden kafasını yorgandan dışarı çıkardı.
"Hyung?"
"Hayır duymadım."
Jimin Yoongi'nin sert ses tonundan biraz daha soru sorarsa gencin sinirleneceğini hissetmişti.
Sessiz olmayı seçiyordu.
Fakat bu ses..
Küçük genç gözlerini sessizlikte yeniden kapattığında kulağına tekrar tıkırtı sesi gelmişti.
Hızla gözlerini açan genç yattığı koltukta doğruldu ve L koltuğun diğer kolunda yatan gence bir bakış attı.
Derin bir uykuda gibi görünüyordu.
"Anne? Sen misin?"
Jimin koridora doğru seslendiğinde bir yanıt alamamıştı.
"Yanıma gelmek ister misin?"
Jimin koltuğun diğer ucunda gözleri hala kapalıyken konuşan gence döndü.
"Ne?"
Yoongi gözlerini açmadan başını diğer tarafa yasladı.
"Sarılmak ister misin?"
"Saçmalama hyung!" Jimin kızaran yüzü ile sesini alçaltmaya çalıştı "Her fırsatı değerlendirmesen olmaz mı?"
"Sen bilirsin." Yoongi gence arkasını dönüp üstündeki yorganı kulağına kadar çekti ve bir top şeklini aldı.
Jimin yeniden başını yastığına koydu ve parmakları ile kulaklarını kapattı.
Yoongi bir yanı uyurken diğer yanı hala uyanık bir şekilde öylece dururken koluna birinin vurduğunu hissetti ve arkasına döndüğünde elinde yastığı ile küçük genci gördü.
"Yana kayar mısın hyung?"
---
Jimin uyandığında ortalığın hala karanlık olduğunu gördü. Küçük gözleri karanlığa alıştığında ise Yoongi'nin yüzü ile karşılaştı.
Oldukça masum görünüyordu.
Küçük genç öylece durup şu ana kadar yaşadıkları şeyleri düşündü.
Dudakları yukarı doğru kıvrılırken yorganı sıkıca kavramış damarlı ellerde bakışlarını durdurdu ve seslice yutkundu.
Yoongi..
Bir o kadar zıt ve bir o kadar da aynıydı.
Küçük genç bakışları ile genci yavaşça süzdü.
Kalın ve beyaz boynu..
Çenesi..
Dudakları..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealous! ~ YoonMin ~ Texting √
Fiksi Penggemar18.11.2017 swagsugamma, mochisexy kişisini ekledi.