YoonMin - 44

5.7K 471 269
                                    

Burayı özlemişim :3

-

"T-teşekkürler.. Bayan Min"

Jimin kendisine uzatılan sıcak kahve kupasını küçük elleri arasına alırken kaçamak bakışlarla başında dikilen alımlı kadına baktı.

Sarışın bayan odadan çıktıktan sonra derin bir nefes veren genç içine dolan korkudan bir türlü kurtulamazken, sarışın kadın oğlunun odasına girip elindeki diğer kahve kupasını Yoongi'ye doğru uzattı.

"Ne zamandır böyle saçmalıklar yapmaya başladın?"

Yoongi bakışlarını ona bakmadan yanına oturan kadına çevirdi.

"Değişiklik olur.. dedik."

Yoongi cümleleri tam olarak kafasında oturmamışken kelimelerin dudaklarından dökülmesine lanet etti.

Annesini tanıyordu ve kelimelerine dikkat etmesi gerektiğini biliyordu.

"Bir daha böyle şeyler yapmanı istemiyorum." Sarışın kadın oğlunu kendine doğru çekti ve sarıldı "Başına bir şey gelebilirdi Yoongi."

"Özür dilerim anne. Daha dikkatli olacağım. Söz veriyorum."

Sarışın kadın başını kaldırıp gözlerinin içine bakan ve gülümseyen oğlunun saçlarını okşadıktan sonra genci tekrar kendine doğru çekti ve boynuna aldı.

"Biraz uyu. Ben onu eve bırakacağım."

"Jimin"

"Ne?"

"Onun adı Jimin.." Yoongi ciddi bakışlarını havaya kaldırdığında sarışın kadın bir anlığına yanındakinin tavrı ile donup kalmıştı "..ve bu gece burada kalacak."

Sarışın kadın ciddi yüz ifadesini bozmadan dudakları arasında küçük bir rüzgarı dışarı bıraktı ve ayağa kalktı.

"Seninle tartışmayacağım. Baban birazdan evde olur."

"O zaman ben de gidiyorum."

"Nereye? Kiranı ödememişsin bile. Beni aradılar." 

Sarışın kadın omuzlarındaki hırkayı yatağa atan ve hızla ayağa kalkan genci ağzı açık bir şekilde gözleri ile takip ettikten sonra hızla koluna yapıştı.

"Sen.." Yoongi gözlerinin içine sinirli bir şekilde bakan kadını gördüğünde tüylerinin ürperdiğini hissetti "..hiçbir yere gitmiyorsun."

Yoongi sesinin salona gitmediğine emin olacak alçak bir tonda konuşmaya başladı.

"En azından bugünlük burada kalsın."

"Onu eve bırakacağım. Daha fazlasını bekleme."

Sarışın kadın tam odadan çıkacakken oğlunun sorusu ile durdu.

"Neden?"

Orta yaşlardaki güzel bayan arkasını dönüp manalı bakışlarla ona bakan oğlunu izledi.

"Ne neden?"

Yoongi ağzından bir 'hıh' sesi çıkarken sahte yan gülümsemesi ile sorusunu genişletti.

"Neden ondan kurtulmak istiyorsun?"

Sarışın kadın gözlerinin içine bakarken Yoongi onun bir şeyler demesini, durumun bir yanlış anlama olduğunu açıklamasını ne kadar istese de.. Bu olmamıştı. Güzel bayan donuk bakışları ile arkasını dönüp odadan ayrıldığında Yoongi gözlerinin dolmaması için kendini zorladı.

Jealous! ~ YoonMin ~ Texting √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin