Jimin gün ışığının önündeki ahşap masada düşürdüğü yansımasının üzerine soğuktan buz tutmuş olan ellerini getirdi.Isınmaya ihtiyacı vardı.
Bakışlarını kaldırdığında onu gördü.
Beyaz elbisesini Jimin detaylı bir şekilde hatırlıyordu.
Yavaşça ayağa kalkan genç kendini gülümsemek için zorladı.
Yoongi ona gülümsediğinde Jimin hızla gencin yanındakini selamladı.
"Merhaba Hana.." Küçük genç bakışlarını karşısındakine çevirmek için kendini zorladı "..hyung senden çok bahsetti"
"Merhaba.."
Jimin genç kızın sesinin kelimenin sonuna doğru buharlaştığını hissetti.
"Sana bahsettiğim arkadaşım işte bu" Yoongi her şeyden habersiz bir şekilde genç kıza Jimin'i tekrar tanıttığında Hana bakışlarını kaçırarak karşısındakini tekrar selamladı.
Ortamda tuhaf bir sessizlik varken Yoongi neden bu kadar hevesli olduğunu anlayamıyordu. Sanki en iyi arkadaşını annesi ile tanıştırıyormuş gibi bir hisse kapılmıştı yakışıklı genç. Jimin ile gözleri buluşunca sevimlice gülümsedi.
Ona gerçekten değer veriyordu.
Fakat ortamdaki tuhaf havayı sezmek de mümkündü.
"Bugün kahveler benden.." Yoongi ortamı yumuşatmak için sevimli sesiyle konuştu ve ayağa kalktı "Ben bir lavobaya gideyim. Siz tanışın"
Jimin karşısındakinin gülümsemesine aynı karşılığı verdikten sonra bakışlarını yeniden masada oynadığı ellerine çevirdi.
Karşısındakine bir an olsun bakmazken, genç kızın da ona bakmadığına adı kadar emindi.
Daha sonra duyduğu soru ise.. nefesini tutmasına sebep olmuştu.
"Yeniden.. olamaz mıyız?"
Jimin aniden buz kesen ifadesiyle genç kıza dönüp donuk bir şekilde baktı.
Genç kız ondan bakışlarını kaçırdığında Jimin hala ona bakmaya devam etmekteydi.
Değişmemişti değil mi?
Jimin içindeki acının giderek öfkeye dönüşmesini izledi.
O tanıdık hissi hatırladığında güzel anıların hepsini kötülerin kaplamasına izin verdi.
"Seni özledi-"
"Yeter"
Jimin sinirli bir şekilde gözlerini kapatıp sert bir ses tonuyla genç kızı susturduğunda Hana'nın boğazına bir yumru oturmuştu.
"Uzatma artık" Jimin sert bakışlarını diğer yöne çevirirken hızla konuştu "Seni tanımıyorum. Sen de beni tanıma artık"
Yakışıklı genç cesur bakışlarını yeniden genç kıza çevirdi ve rahatsız edici bir bakış attıktan sonra çenesini kenetleyip fısıldadı
"Sen artık onunsun"
Jimin onlara doğru gelen Yoongi'yi gördüğünde surat ifadesini yumuşatmaya çalıştı ve sevimli gülümsemesi ile gence baktı "Hyung? Buranın macchiatosunu seviyorum. İçelim mi?"
"Tamam" Yoongi heyecanlı bir şekilde gence baktı "Jimin ne istiyorsa ondan içeceğim.. Hana?" Büyük genç yanındakine döndü "Sen ne içeceksin?"
Hana yanındaki gençten bakışlarını çekerek Jimin'e bir süre baktıktan sonra fısıldadı
"Jimin ne istiyorsa ondan içeceğim"
---
swagsugamma
Eve gittin mi?
mochisexy
Sevgilin filan mıyım hyung?
Hayır henüz gitmedim
swagsugamma
Neden?
Saat geç oldu
Aklım sende kalmasın
mochisexy
Arkadaşımla buluşacağım hyung
Çocuk değilim merak etme
23 yaşındayım
swagsugamma
83 yaşında da olsan senin hyungun olacağım Jimin!
Yani seni sonsuza kadar merak edecek ve korumak isteyeceğim..
Kkkkk
Jimin mesajı okuyunca kendi kendine kıkırdadı ve birasından bir yudum daha aldı.
Beyni oldukça yumuşamışken kendi kendine aegyo yaptığını fark edemiyordu bile küçük genç.
Hyungunu seviyordu.
Onunla ilgilenmesini de..
Bugün olanlar..
Kendini bu yüzleşmeyi yaptığı için rahatlamış hissediyordu.
Yıllarca onu unutmak için kendini zorlamıştı fakat bugün onu gerçekten bitirmiş olduğunu farkına varmıştı.
Acıları kapanmaya başlamıştı işte.
İçinde bir korku vardı elbet..
Başrollerinde Yoongi'nin olduğu bir korku..
Fakat kötü şeylerin olacağını düşünmeyecekti..
Küçük genç kendi kendine gülümserken telefonuna gelen bildirim sesi gülümsemesine bir büyüğünü daha eklemişti.
Fakat gülümsemesi mesajı görene kadardı..
hanalinana
Beni affet
Seni seviyorum
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealous! ~ YoonMin ~ Texting √
Fiksi Penggemar18.11.2017 swagsugamma, mochisexy kişisini ekledi.