-Merhaba yıllar oldu sanırım aslflfskfj-
Ama yoğun dönemim yeni bitti.. *-*
Neyse.. Öhöm.. Bölüme geçeyim..
-
"Sonsuza kadar burada mı kaldık hyung?"
Yoongi gözlerini araladı ve burnunun ucundaki gence kısa süre bakıp gözlerini yeniden kapattı. Dudaklarını tembelce aralayıp konuşmaya başladı.
"Benim için sorun değil."
Jimin gözlerini kısarak umursamaz gence baktı.
"Yemeğimiz bitiyor hyung."
Yoongi gözlerini tekrar açtı ve karşısındaki ile göz göze geldikten sonra küçük genci kendine doğru çekip sarıldı.
Jimin gencin kafası boynuna sokulurken gülümsedi ve onu sardı.
Yoongi'nin nefesi çıplak göğsüne her vurduğunda ürperen genç fısıltı ile konuştu.
"Şimdi ne yapacağız hyung?"
Jimin'in sorusu cevapsız kalmıştı.
Yoongi suskun bir şekilde uzanırken Jimin, gencin kirpiklerinin hareket ederken boynuna sürtündüğünü hissediyordu.
Kanıtıydı.
Uyumuyordu.
Sessiz kalmayı tercih etmesi ne olacağını bilmediğinden değildi.
Yoongi yalnızca huzur diliyordu.
İkisi için de..
---
"Sanırım suyumuz da bitti."
Jimin, karşısındaki koltuğa söylenerek oturan gence baktı.
"Yürüyerek ormandan çıkıp, yoldan bir araç durdursak?"
"Buna gerek yok."
Jimin Yoongi'nin cep telefonunu çıkardığını gördü.
"Birini mi arayacaksın hyung?"
Jimin onun surat ifadesinden arayacağı kişiyi pek arama isteği olmadığını anlayabiliyordu.
Bu onun için son çare gibi bir şey olmalıydı.
Jimin'in bakışları telefonu hızla kulağına getiren gencin üzerinde kaydı.
"Anne?"
---
"İyi misin hyung?"
Jimin ellerini havlu ile kurularken yatak odasından içeri doğru kafasını uzatıp yatağın hemen ucunda oturan gence endişeli bakışlarını sundu.
Yoongi oldukça sahte olduğunu belli eden duygusal gülümsemesini karşısındakine sundu.
"İyiyim.."
Jimin kapıda dikilip genci izlemeye devam etti. Stresli olması onu endişelendiriyordu.
Küçük genç yavaşça yaklaşıp gencin önünde eğildi ve ellerini gencin dizlerine koydu. Yoongi gözlerini ona bakan çekik gözlere çevirdi. Jimin sesli bir şekilde yutkunduktan sonra kendini sözleri ağzından çıkarmak için zorladı.
"Gidelim mi hyung?"
"Gidemeyiz Jimin.. Biliyorsun.. Annemi bu yüzden aradı-"
"Hayır. Ondan bahsetmiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jealous! ~ YoonMin ~ Texting √
Fanfic18.11.2017 swagsugamma, mochisexy kişisini ekledi.