▶Katil

770 19 6
                                    

Çoklu: İclal (Gökçe Bahadır) Adaşımdır kendisi Qksnqknwkxj bu arada Ferit karakteri: Erkan Kolçak Köstendil.

Gülümsemem sönerken İclal ile olmak bakıştık.Vay demek Trabzon'dan buraya kadar teşrif ettiyse kesin bir bit yeniği vardır diye düşündüm.

Eylül: "Aa İclal."

İclal: "Selam."

Songül: "Ne oldu? Neyi kutluyoruz?"

Meral: "Senin doğum gününü."

Songül: "İyi de benim doğum günüm şimdi değil ki yarın."

Mert: "Amaaan olsun kutlamış oluruz fena mı?"

Ali: "Tanıştırmayacak mısınız?"

Eylül: "İclal.Abimin eski eşi."

İclal: "Ben seni seninle konuşmaya geldim."

Eylül: "Hangi konuda?"

İclal tam ağzını açmıştı ki Ali öksürmeye başladı. "Lan iyi misin? Tam da yerinde öksürdün." diyen Güney'i takmadı.

Ali: "Kk-konu ne?"

Güney: "Sanane oğlum."

İclal: "Neyse, benim işim vardı zaten .Yarın görüşürüz Eylülcüm."

Eylül "Tamam, görüşürüz."

İclal montunu giyip kulağıma fısıldamıştı. "Çevrendekilere dikkat etmelisin."
Söyledikleri kafamda dört dönerken Mert, "Bu arada itiraz istemiyorum,hep beraber Ayvalık'a gidiyoruz."

Meral: "Oha! Nasıl yani?"

Güney: "Biraz moraliniz yerine söyleyecektik."

Songül: "İyi olur valla."

Meral: "Bu da tatlıya bağlandığına göre pastanı kesebilirsin artık bebişim."

Mert:"Bence de kesin midem sırtıma yapıştı."

Songül önde biz arkada masa başına doğru ilerledik.Bu sürpriz için önce tek tek teşekkür etti sonra da gözlerini kapatıp dilek diledi.Ardından gözlerini açıp pastayı üfledi.

Mert:"Eee kaç oldun şimdi?"

Meral:"Çüş Mert.Kadınlara yaşı sorulur mu hiç?"

Mert:"Ne ya?Merak ettim alt tarafı."

Songül:"25'e girdim valla."

Meral:"Ay bir de sap olarak girdin.Eyvah."

Ben,hafif öksürdükten sonra salona geri döndüm.En yakın zamanda İclal ile konuşmam gerekiyordu.Tabi,siz bilmiyorsunuz.
Abim,Ferit.
O günden sonra karşıma çıkmamıştı.Tıpkı fırtına öncesi sessizlik gibi...Tetikte beklediğini biliyordum.Tabi sağ olup olmadığı tartışma konusu.

İrkilip arkamdaki sehpaya çarpmıştım.Yere kapaklanmama ramak kalmışken belimi saran eller sayesinde kurtulmuştum."İyi misin?" deyip anlamsızca bana bakan bu adam,nereden geldiğini bilmiyordum,katilimdi.

Kısa kestiğim için özür dilerim🙏



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gönül HikâyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin