▶Kaçırılma

399 27 5
                                    

Kafeden çıktığımız an Güney,"Ee ne yapacağız?" diye sorunca Meral'e baktım.Dahiyane fikirleriyle bizi aydınlatabilirdi.

Meral:"Bu sefer benim de bir fikrim yok."

Mert:"Bence yarın pikniğe gidelim.Ne dersin Ali?"

Ali yere bakıyordu.Bir şey düşündüğü belliydi her halinden."Aliii.Kanka bende kal." deyip Ali'yi sarstı Güney.

Ali:"He?Ne oldu?"

Meral:"Bir şey olmadı da.Bence piknik fikri fena sayılmaz."

Mert Meral'i öpüp kollarını boynuna dolarken ben,"Ben eve gidiyorum.Size iyi eğlenceler." deyip arkamı döndüğümde "Dur." sesiyle eski konumuma geri dönmüştüm.

Ali:"Konuşmamız gerek Eylül."

Mert:"Ne oluyor?"

Ali:"Hadi,yürü." deyip kolumdan tuttu ve çekiştirmeye başladı.

Eylül:"Ya bıraksana!"

Meral:"Ali ne yapıyorsun?!"

Mert:"Lan saçmalama!"

Kolumu kurtaramamıştım.Kısa süre sonra sahile geldik ve kolumu bıraktı."Ferit ile ne alakan var?"

Eylül:"Bir alakam yok." demiştim kolumu tutarken.

Ali:"Yalan söyleme!" diye carlayınca başımı kaldırıp,ona bakmıştım bu kez.

Ali:"Bak,sadece öğrenmek istiyorum."

Eylül:"Sanane benim hayatımdan?"

Bir süre etrafa baktıktan sonra bana döndü."Söyle.Ne alakanız var?"

Eylül:"Bir alakamız yok diyorum!"

Ali:"O zaman kafede dediklerin neydi?!"

Gözlerimi yere sabitleyince,kollarımdan tuttu ve,"Bana güvenebilirsin.Söyle,hadi."

Başımı olumsuz anlamda sallayıp başımı kaldırdığımda "Kimseye güvenemem ben." demiştim.

Kollarımı ondan kurtarıp uzaklaşmıştım oradan.

🕐

Saatlerdir Songül'den haber alamıyorduk.Telefonlarına da cevap vermiyordu.Buna karşın hastaneye gitmiştik.

Mustafa'nın odasına girince masadan ve koltuktan başka bir şey olmadığını görünce şaşırmıştık.Yanımıza gelen hemşire,"Kime bakmıştınız?" diye sordu.

Güney:"Mustafa...Mustafa Özyurt."

"Mustafa Bey'in tayini çıktı.Daha doğrusu kendisi istedi."

Meral:"Bugün mü gitti?"

"Hayır,1 hafta oluyor."

Eylül:"Nasıl ya?Peki bugün buraya kıvırcık saçlı,yeşil gözlü bir kız geldi mi?"

"Kimse gelmedi."

Mert:"Nasıl gelmedi ya?"

Meral:"Çıldıracağım ya!Nerede bu kız?!"

Ali:"Sakin olun.Kamera kayıtlarına bakalım."

Kayıt odasına gidip,bugünün kayıtlarına bakmıştık.Fakat...Songül hastanenin önündeyken bir araca bindiriliyordu.Sonrasında ise bitiyordu kayıt.

Üzgün bir şekilde eve geldiğimizde hepimiz suspus oturuyorduk.Kimsenin ağzını bıçak açmazken telefonum çaldı.Odaya geçip açtığımda duyduğum ses,telefonumun ellerimden kayıp düşmesine sebep olmuştu.

Kendime gelip telefonu yerden aldım."Ooo Eylül...Olmuyor ama böyle.Yeter bu kadar hasret."

Eylül:"Ne diyorsun sen be?!Kimsin?"

Ferit:"Tanımadın mı?Ferit ben.Halbuki kafede yanıma gelseydin,olmayacaktı bunlar."

Eylül:"Saçmalama.Ne demeye çalışıyorsun?!"

Ferit:"Songül diyorum...Elimde."

Ferit:"Eğer yarın söyleyeceğim adrese tek gelmezsen,kötü şeyler olabilir."

Kapı açılınca telefonı kapatıp cebime koymuştum."Eylül.İyi misin?"

Eylül:"İyiyim Ali."

Ali:"Aslında ben seninle konuşacaktım."

Eylül:"Yine mi o a-"

Ali:"Hayır hayır.Sadece özür dileyecektim...Özür dilerim.Kaba davrandım."

İstifimi bozmadan ifadesizce yüzüne bakarken "Bitti mi?" demiştim.

Ali:"Bitti."

Odadan çıkıp salona geçtiğimde ortalık duman altıydı adeta.Kimisi parmaklarıyla oynuyor,kimisi sessizce ağlıyor,kimisi de öylece boş boş bakınıyordu.

Meral:"Bulunacak değil mi?"

Tebessüm ettim."Tabiki kurtulacak.O beni kurtardı,kendini mi kurtaramayacak?" dediğim an pot kırdığımın farkında değildim.

Mert:"Nasıl yani?"

Evet,jetonum 39382982 köşeli olduğu için yeni idrak edebilmiştim dediğimi."H-hiç.Boş bulundum bir an."

Ali kaşlarını çatıp bana bakarken kuşkularını arttırdığımı düşündüm.Öylece oturmaya devam ederken Güney,hıçkırarak ağlamaya başladı.Sonra ise koşarak çıktı salondan.

Selamlar🙋

Ben geldim wşaöwşsöwşxö

Songül cidden kaçırıldı mı sizce?🙊

Peki Eylül "O beni kurtardı,kendini mi kurtaramayacak?" derken ne demek istedi?😆

Tabi siz kaldınız bu Ferit de.Ferit,Ferit Üstün...Kim bu Ferit?Tahminlerinizi alayım👀

Diğer bölümde görüşmek üzeree🙌

Gönül HikâyemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin