Ali,holdingin kapısından içeri girdi.Dalgın dalgın yürüyordu.Aklı Eylül'de idi.Günlerdir bir haber yoktu.Fakat neden Eylül kendini feda etmişti ki?Üstelik önceden Songül'ün onun için kendini feda ettiğini iddia ediyordu.Kafası karman çorman odasına girip kapıyı kapattı.
Ama...Koltukta oturup ağlayan Eylül'ü fark etmedi.
Songül'den
Hepimiz perişandık.Eylül'den bir haber yoktu günlerdir.Ben onu bulduğumda,abisinin vebalini ödüyordu.Satılmak üzereydi...
Tıpkı bir mal gibi,satılmak üzereydi.O gün anlamıştım insana ailesinden bile hayır yoktu.Sonra birbirimizin ailesi olmuştuk.Gerektiğinde sokakta yattık,aç da kaldık ama asla bırakmadım onu,bırakamazdım.
Durumumuz biraz düzeldikten sonra da ilk otobüsle İstanbul'a dönmüştük.Bunca şeyin üstesinden gelip,dimdik ayakta durmuştuk.İki kişilik olan ailemiz,büyümüştü şimdi.Meral,Ali,Güney,Mert...
Meral'in anlattığına göre,Mustafa'nın tayini çıkmış.Ama ben yine bekledim onu.Yaşanmışlıklara rağmen bekledim.Gelmedi...Yüzüstü bıraktı beni.
Beni asla bırakmayacağına dair söz veren adam,en zor anımda yanımda değildi,olmayacaktı da.
Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülürken parmağıma gitti gözüm.Tektaşımı ve alyansımı çıkarıp masanın üzerine bırakmıştım.
Gözyaşlarım sel olurken,omzuma dokunan el ile kendime gelip silmiştim.Meral,"Hâlâ aramadı değil mi?"
Songül:"Aramayacak da.Ayrıca asıl konu bu değil,Eylül'ü bulmamız lazım."
Meral:"Ali bulmuş Eylül'ü.Az önce aradı."
Songül:"Ne?!Nasıl bulmuş?"
Meral:"Bilmiyorum gelince anlatırım dedi."
🕐
Ali arkasını döndüğünde koltukta oturmuş,ağlayan Eylül'ü gördü.Önce duraksadı,sonra yanına gidip diz çöktü.
Ali:"E-Eylül."
Eylül cevap vermedi,ağlamaya devam etti.Ali hâlâ şaşkındı.Eylül kafasını kaldırıp Ali'ye sarıldı.Omzunda ağlamaya devam etti.
Sonra kendine gelip ayrıldı.
Ali:"Sen iyi misin?"
Eylül:"D-değilim.Hiç iyi değilim ben."
Ali:"Anlat bana,tabi güvenebilirsen."
Eylül:"Ölmüş müdür?"
Ali daha da meraklanmıştı.Eylül başını eğip,ağlamaya devam ederken Ali çenesinden tutup kendisine bakmasını sağladı.
Ali:"Her şeyi anlat bana...Her şeyi."
Eylül bir yandan ağlayıp bir yandan da Songül için kendini nasıl feda ettiğini,Ferit'i ve...Ferit'in onu vurmak üzereyken çıkan arbede de vurulduğunu anlatır.
Ali dokunsan ağlayacak gibiydi.Eylül'ü kendine çekip başını göğsüne yaslamasını sağladı."S-söz veriyorum,hiçbir şey olmayacak." deyip sakinleştirmeye çalıştı Eylül'ü.
Eylül'den
Eve geldiğimizde hiçbir şey demeyip koltuğa oturdum.Ali,depoyu kontrol etmek için gitmişti.Ben,bir katildim.Abisinin ölümüne sebep olan bir katil...
Meral yanıma otururlarken yutkundum."Eylül iyi misin bebişim?"
Kafamı iki yana sallayıp kalktım koltuktan.Merdivenlerden çıkıp odama girdiğimde Songül,yastığıma sarılmış ağlıyordu.Geldiğimi görünce yataktan kalkıp yanıma geldi,sarıldı.
Songül:"Neredesin lan sen?!Benim için kendini nasıl feda ettin?!"
Eylül:"Hatırlatırım,sende benim için aynısını yapmıştın."
Songül:"Yine yapardım ki.Neyse,bir şey yapmadı değil mi sana?"
Eylül:"O bana değil,ben ona yaptım."
Titreyen elleri,arada silahın yönünü değiştirirken "Vur hadi!Vursana Ferit Reis!" dedim.O burnundan solurken,ben gülüyordum.
Ferit:"Bugün buradan ikimizden birinin cesedi çıkacak."
Bir şey demezken,silahı tekrar bana doğru doğrulttu.Bir yandan konuşup oyalamaya çalışırken diğer yandan da ipleri çözmeye çalışıyordum.
Eylül:"Kim derdi ki Ferit Acar kardeşini öldürecek diye?"
Birkaç uğraştan sonra kurtulabilmiştim iplerden.Ayağa kalkıp karşısında dimdik dururken silahı tuttum.
Ferit:"Bırak şunu Eylül!"
Eylül:"Hayır,bırakmayacağım!"
Arbede devam ederken silah patlamıştı.
Kafamı sağ tarafa çevirip,ciddiyetimi bozmadan,"Öldürdüm onu." diyebilmiştim.Songül ifadesizce yüzüme bakarken güldü.
Songül:"Yok canım.Ölmemiştir o.Pislik bizi sokağa atarken acımamıştı.Hâlâ gözümün önünde ya!"
İçimde kopan fırtınaları bir tek Songül biliyordu.Aniden kesişen yollarımız,onu da çekmişti kaderime.Kader ortağım olmuştu,ailem olmuştu.
Merhabaaa ben geldim😚
Sizce Ferit öldü mü?
Aslında Ferit karakterinin kim olacağını hâlâ kararlaştıramadım.Siz cevaplayın.Ferit,Ulaş Tuna Astepe mi yoksa Erkan Kolçak Köstendil mi?
Diğer bölüm effsane geliyor haberiniz olsun,uzuun bir bölüm olacak😉
Diğer bölümde görüşmek üzeree🙌🙌