Jednak jak zobaczyli zaistniałe zmiany u mnie w pokoju byli mocno zdziwieni, po chwili Mike zapytał
-Czy ten pokój nie był przypatkiem różowy?
-Właśnie był-odpowiedziałam mu-A tak wogule to po co przyszliście?-tym razem to ja zapytałam ich
-Yyyy....my chcieliśmy z tobą porozmawiać-powiedział Ash
-No chyba wy chcieliście bo ja nic o tym nie wiem-powiedziałam i chamsko się do nich uśmiechnęłam-Dobra wypad z mojego pokoju!-krzyknęłam a oni wyszli. Ja za to podeszłam do walizki i wyjęłam z niej piżamę która swoją drogą zkłada się z dolnej części bielizny i koszulki Davida.Gdy miałam już moją piżamkę w ręku szybko poszłam do mojej łazienki,a no tak zapomniałam wam wspomnieć tak mam swoją własną łazienkę.W łazience zrobiłam wszystkie wieczorne czynności po czym poszłam znowu do mojego pokoju,po czym położyłam się na łóżku wyciszając wcześniej telefon bo cały czas dostawałam jakieś esemesy ale byłam już na tyle padnięta że nie miałam siły już sprawdzać. Po chwili odpłynęłam.
Pov.Dawid
(Dzień po tym jak pobił An)
Kurwa jestem tak wkurwiony na siebie za to co zrobiłem mojej malutkiej Anielce. Po tym ile przeszła ja jeszcze musiałem coś odwalić. Jak ja mogłem pozwolić omamić się tak bardzo tej całej Lenie.
„Kilka godzin po tym jak Lena wyszła postanowiłem pójść na krótki spacer. Gdy przechodziłem obok parku zobaczyłem Lenę i jakiegoś typka którzy byli tak bardzo pochłonięci całowaniem się że nawet mnie nie zauważyli.Szybko podeszłem do nich i powiedziałem
-Z nami koniec-i jak najszybciej odeszłem."
Dobra koniec muszę postarać się żeby An mi wybaczyła.
Godzina później
Wysłałem do niej chyba już ze sto wiadomości.Dobra spróbuję jutro.❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Zdjęcie w mediach robiłam sama😘🔥
CZYTASZ
My new Bad Sister
Teen FictionCzy jeżeli dziewczyna uciekająca od przeszłości jednak do niej wróci to coś się stanie? Przecież to tylko przeszłość która nieraz uderza z podwójną siłą. Nic wielkiego a przynajmniej tak myślała Aniela. ❗️Opowiadanie jest stare i słabe wiec czytac...