#22

4.9K 143 12
                                    

Aniela
Po woli otwierałam oczy czując duży ból głowy. Po kilku minutach,gdy otworzyłam już całe oczy zorientowałam się że jestem w swoim pokoju, próbowałam wstać lecz mi to nie wychodziło, więc stwierdziłam że poczekam na rozwój sytuacji, po jakiś 10 minutach do pokoju wszedł wysoki blondyn
-Już się obudziłaś?
-Jak widać tak, kiedy mogę stąd iść?
-Za jakiś tydzień,do tej pory będziesz spała tu czyli w moim pokoju
-Serio?
-Tak-powiedział po czym zapadła cisza, lecz nie była to nie zręczna ciszą. Patrzyliśmy sobie w oczy,zaczął powoli do mnie podchodzić gdy nagle do pokoju wparował nie kto inny jak Ash. Gdy tylko go zobaczyłam przypomniały mi się wszystkie tortury i tak ja Aniela Black nie ustraszona gangsterka z powrotem boje się mojego brata.
-An musimy pogadać-powiedział i szybko do mnie podszedł łapiąc mnie bardzo mocno za szyje i przygniatając do ściany przez co zaczęło mi brakować powietrza.
-Proszę nie-wyjąkałam a do moich oczy napłynęły łzy, co chyba jeszcze bardziej go wkurzyło bo mocniej zacisnął rękę na mojej szyi. Przed oczami miałam wszystkie sytuacje z dzieciństwa, a z mich oczu zaczęły ciurkiem lać się łzy. Czułam jak jeszcze mocniej zaciska swoją dłoń na mojej szyi i że zaraz skończą mi się resztki tlenu. Lecz po chwili nic nie czułam, upadłam na podłogę poczułam wielki ból w sercu...

Luke
Grałem z chłopakami na konsoli, Ash przed chwilą poszedł zobaczyć co z An. Stwierdziliśmy że zobaczymy co tak się dzieje, wchodząc do pokoju zobaczyliśmy coś czego nigdy byśmy się po nim nie spodziewali.Piotrek leżał na ziemi nie przytomny, Ash trzyma szyje An i przyciska ją do ściany, Aniela płacze. Staliśmy tak z około minutę a gdy się ocknęliśmy zobaczyliśmy że Piotrek już wstał. Kazał nam odciągnąć Asha od An więc tak zrobiliśmy, opadła bezwładnie na podłogę a Piotrek szybko do niej podszedł sprawdzając puls.
Spojrzał na nas mówiąc...

POLSAT!

My new Bad Sister Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz