- N/T, trebuie să îți mărturisesc ceva.
Eu si Harry ne aflăm la o întâlnire, iar la un moment dat i-am observat agitația pe chipul său.
- E totul în regulă? Pari agitat. Esti ok, iubitule?
- Da, râde ușor, doar că încerc să îmi găsesc cuvintele.
- Bine, păi atunci asteptăm până îți găsesti cuvintele.
Mai iau o gură din pastele proaspăt făcute si îl mai privesc o dată pe Harry cum se ridică de pe scaun si vine în fața mea făcând același lucru cu mine.
- N/T, stiu că între noi doi au fost o groază de certuri si că nu meritam să ma ierti niciodată. Dar tu ai făcut-o si de asta îți mulțumesc. Îți mulțumesc că existi în viața mea, că mă ajuți de fiecare dată când am nevoie si că esti mereu bună cu mine. Nu stiu dacă îți dai seama, dar m-ai schimbat complet, N/T. Când sunt cu tine, uit de toate probleme acumulare pe parcursul zilei la serviciu. Zâmbetul tău mă face fericit, chipul tău mă face fericit, iar ochii tăi îmi transmit blândețe. Tu mă faci fericit. Si de asta vreau să te întreb, spune încet si se pune în genunchi scoțând de la spate o cutiuță pe care o deschide si văd un inel superb cu diamant, dacă si tu vrei sa îmi fi alături pentru totdeauna si sa fi soția mea?
Îmi duc mâinile la gură uimită si îmi simțeam ochii umezindu-se din cauza lacrimilor ce aveau de gând să cadă pe obraji.
- Harry... eu nu am cum să nu zic da!
- Deci ăsta e un da? Întreabă ridicând sprânceana.
- Da! Dau drumul lacrimilor nemaipăsându-mi de machiajul la care am stat o grămadă să îl fac si îi sar în brațe, acesta începând să mă învârtă.
- Te iubesc! Te iubesc enorm. Îmi spune si îmi pune inelul pe deget după care mă sărută dulce.
Din cauza entuziasmului, abia acum aud oamenii cum aplaudă si spun diferite urări.
- Harry, trebuie sa îți spun si eu ceva.
- O să mă întristeze sau o să mă bucure?
- Totul depinde de tine. Iau o gură de aer si mă uit la el. Sunt însărcinată.
Stăm asa câteva secunde bune, timp în care îi astept reacția.
- Esti ce? Esti însărcinată? Adică o să avem un copil? Zice fericit si mă trage într-o îmbrățișare. Oh Doamne, noi chiar o să avem un copil.
- Da, o să avem un copil. Îl privesc din nou si pot observa în ochii lui niste lacrimi.
- O să am cea mai frumoasă fetiță din lume.
- Dar Harry, încă nici eu nu stiu ce va fi.
Se apleacă încât capul său ajunge în dreptul burții mele si o mângâie usor urmând ca apoi să isi întoarcă capul încât urechea sa e presată pe ea.
- Da, aham, ok. Am înțeles. Zice si se ridică. A spus că e o fetiță.
- Nici nu ai idee cât de mult te iubesc.
CITEȘTI
Imagines // Harry Styles
FanfictionImagine-uri cu Harry Styles. Idei care îmi trec prin minte sau unele traduse.