1

923 22 0
                                    

Tu si Harry erați în sufragerie. Ați avut o ceartă destul de urâtă din urma unui lucru petrecut la petrecerea prietenei tale la care ați mers împreună.

- Nu pot să cred ca tu chiar ai făcut asta.

- Îmi pare rău... Nu am vrut să se ajungă deloc la asta. Eram sub influența alcoolului si tu ştiai asta.

- Da! Dar nu mă gândeam că o să ajungi vreodată la asta. Tu, care spuneai întotdeauna că o sa fim fericiți pentru totdeauna.

L-ai înşelat. L-ai înselat pe Harry, iubitul tău, cu fratele prietenei tale. Nu te va ierta niciodată. Nici tu nu o poți face.

- Am nevoie de o pauză, N/T. Spune privindu-te lung în ochi parcă așteptându-ți reacția, dar tot ce puteai vedea în privirea lui era durere si dezamăgire.

- Nu... Te rog nu face asta. Harry, te implor, nu mă părăsi. Îl privești cu lacrimi în ochi. Stiu că am gresit. La naiba, as vrea să dau timpul înapoi si să te opresc din a mă întreba dacă vreau sa mergem acolo si mai bine să rămânem acasă. Nu te merit. Stiu că de fapt nu urmează doar o pauză si după te vei întoarce, iar noi vom fi din nou împreună. Nu sunt proastă. Nu e prima dată când aud cuvântul 'pauză' într-o relație. Eşti tot ce mai am.

- N/T nu îmi dai de ales. Pune-te în pielea mea. Mă simt de parcă nu mă mai iubești. Mă simt folosit. Stiu că dacă as fi făcut eu asta în locul tau, te-ai simți la fel.

Lasi capul în jos simțindu-te vinovată.

- Nu m-aş putea opri din a te iubi. Niciodată. Poate crezi asta, dar te înșeli, te apropii de el, te iubesc Harry. Dacă chiar vrei să te despărți de mine, atunci cred că asta a fost povestea noastră. Acum presupun că o să plec.

Te îndrepți spre iesire încet, asteptând numele tău rostit de el rugându-te sa nu pleci, dar el nu a venit si aşa ajungi în dreptul ușii oftând si ştergându-ți lacrimile pentru ultima dată.

- N/T.

Imagines // Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum