Ieşi din maşină cu Harry in urmele mele care căra cumpărăturile. Te-ai oferit să îl ajuţi, dar el s-a opus spunând ca nu e nevoie şi că se descurcă.
Fiind însărcinată în ultima luna, în mai putin de câteva zile veţi face cunoştinţă cu fetiţa voastra, al cărei nume nu îl şti încă deoarece când ai aflat ca eşti însărcinată, tu cu soţul tău aţi făcut o înţelegere; dacă o sa fie fată, el va alege numele fără ca tu să il afli, dar in schimb, dacă o sa fie băiat, îl vei alege tu fără el.
Încă ţin minte expresia lui şi cât de fericit era când a aflat ca e fetiţă.
- Haide Harry, te rog! Îl rugai să iţi dea un mic indiciu despre nume.
- Iubito, nu joci corect. O sa îl afli la naştere. Plus că îl vei adora, sunt sigur. Spune lăsând pungile pe masa din bucătărie.
- Bine atunci, dacă tu zici. Începe cu o vocală sau c-, nu apuci să termini deoarece o durere cumplită te cuprinde in zona burţii si ţipi ducându-ţi mâinile spre ea.
- N\T? Vine repede spre tine, fiind panicat. E-Eşti bine?
-Da, Harry! Mă simt minunat, nu e ca si cum încep să ţip ca nebuna prin casă în fiecare zi! Vine copilul! Spui exasperată.
- Poftim? Vine bebe? Oh Doamne, fetiţa mea se naşte!
Te ajută să te deplasezi şi ajungeţi la maşină în câteva minute care ţi se păreau ore.
- Ok, deci, respiră si expiră. Haide, împreuna cu mine. Îţi ia mâna într-a sa şi porneşte.
*
- Poţi te rog să mergi mai încet? Nu vreau să facem vreun accident fix acum sau să păţească bebeluşul ceva. Îl rogi, dar degeaba. Parcă era prins într-o tranşă si nu auzea pe nimeni şi nimic.
- Harry, ai grijă!
Îl priveşti, iar în următoarea secundă totul se face negru.
Bună, da, încă trăiesc :)) Ştiu că postez foarte des, dar fiind a 8a, programul meu e foarte încărcat şi nu imi permite sa fac multe lucruri pe lângă şcoală. Oricum, capitolul asta va avea si o parte a doua. Nu stiu încă sigur dacă o voi posta saptamana asta sau in urmatoarea, dar curând. Promit.
CITEȘTI
Imagines // Harry Styles
FanfictionImagine-uri cu Harry Styles. Idei care îmi trec prin minte sau unele traduse.