-Ce s-a întâmplat? Te porți ciudat, spune prietena ta Talia.
- Nimic.
- E din cauza lui, nu-i asa?
- Îmi pare rău, dar a rămas în mintea mea mereu. Nu îl pot uita. Mi-e dor de el.
Îți lasi privirea în jos sperând să nu vadă lacrimile ce au apărut deja în ochii tăi. Când credeai că ai reusit, îi simți brațele îi jurul tău.
- Stiu. Crede-mă, chiar stiu.
- Stiu că i-am promis că o să îmi găsesc pe cineva si o sa îmi refac viața sau că nu o sa plâng după el, dar nu pot, înțelegi? Pe zi ce trece îmi lipsește cel mai mult. Îmi lipsesc momentele când ne certam si după el îsi cerea scuze urmând ca la final să îmi spună că ma iubește sau nopțile în care nu puteam adormi si el mă lua în brațe. Îmi lipsește chipul lui, ochii, buzele, totul. Î-Îmi lipsesc imbratișările lui.
- N/T... Te rog nu mai plânge. Îți faci rău singură.
- Rău singură? El mi-a rupt inima în mii de bucățele când mi-a spus că îsi lua adio de la mine. De când l-am vizitat la spital prima oară după accident, Harry ştia că o să moară si a preferat să îsi ia adio fix în ultima zi. Mi-am dat seama că a făcut asta când era deja prea târziu, Talia.
- Nu spune asta. Nu a vrut să te facă să suferi de când stia el. A preferat să îți spună la sfârsit pentru că voia să te țină minte veselă, iubitoare si fericită asa cum esti tu. Te-a iubit si ti-a arătat-o de atâtea ori, N/T.
- Nu am apucat să îi mulțumesc pentru tot ce a făcut pentru mine si că îl iubesc. Asta doare cel mai tare.
- După cum îl stiu pe Harry si după cum a zis ca va fi mereu lângă tine, acum cred că stă chiar în fața noastră si probabil tocmai si-a dat o palmă peste frunte, iar apoi si-a aranjat părul din cauza că l-a deranjat când si-a dat palma aia, râde puternic si nu aveam cum să nu râd si eu.
- Sau si-a dat ochii peste cap si acum râde împreună cu noi. As da orice să îl mai văd o dată. Talia, crezi că as fi o iubita groaznică dacă as face ce mi-a spus el?
- Deodată ce el ti-a spus să îți găsești pe cineva după moartea lui, nu. Haide, deja ai vărsat din nou prea multe lacrimi din cauza lui si i-am promis că o să te rețin de la atâtea lacrimi de crocodil. Deci ce film vizionăm?
- The Notebook.
- Ca să plângi si mai mult după si să începi să îmi spui că asa făceați si voi sau altceva? Nu, mulțumesc. Rămâne Dirty Grandpa.
- Bine atunci. Tu ai hotărât, dar tot o să ne uităm după si la un film de dragoste.
Îsi dă ochii peste cap amuzată după ce a pus filmul si se așează lângă mine în pat.
O să te iubesc mereu, Harry Styles.
Bună! Stiu că am lipsit ceva timp, dar m-am întors acum cu un capitol nou. Pot spune că am plâns în timp ce îl scriam si nu aveam în plan asta deloc. Ne auzim la următorul capitol, kisses. ♡
CITEȘTI
Imagines // Harry Styles
FanfictionImagine-uri cu Harry Styles. Idei care îmi trec prin minte sau unele traduse.